ال‌جی کیبورد لوله‌ای و جیبی خود را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد کرد

کمپانی ال‌جی برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی، قصد دارد تا نسخه‌ی نهایی از کیبورد لوله‌ای و بدون سیم خود را هفته‌ی آینده در شهر برلین و نمایشگاه IFA 2015 معرفی نماید. این کیبورد جدید که Rolly Keyboard نام دارد (با شماره‌ی مدل KBB-700)، در چهار مرحله جمع […]

کمپانی ال‌جی برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی، قصد دارد تا نسخه‌ی نهایی از کیبورد لوله‌ای و بدون سیم خود را هفته‌ی آینده در شهر برلین و نمایشگاه IFA 2015 معرفی نماید. این کیبورد جدید که Rolly Keyboard نام دارد (با شماره‌ی مدل KBB-700)، در چهار مرحله جمع شده و با اندازه‌ی کوچکی که پیدا می‌کند، می‌تواند به وسیله‌ای قابل حمل تبدیل گردد.

شاید شما نیز همانند بسیاری از افراد تصور کنید که این کیبورد جدید اصلا کیفیت بالایی نداشته و کار کردن با آن نمی‌تواند ساده باشد. در این مورد باید بگوییم که Rolly Keyboard حدود 17 میلی‌متر ضخامت داشته که در مقابل با کیبوردهای 18 میلی‌متری لپتاپ‌های بازار، اندازه‌ای بسیار ناچیز به حساب می‌آید و تجربه‌ای کاملا مشابه با این کیبوردها را در اختیارتان قرار می‌دهد. جنس بدنه نیز با دقت بالایی انتخاب شده و سازندگان در ساخت این کیبورد تاشو، از پلاستیک فشرده ABS و پلی‌کربنات بادوام با قابلیت ضد ضربه بودن استفاده نموده است. همچنین تاچ‌پد یا لوح لمسی این کیبورد نیز دقت بسیار بالایی دارد که در آزمایش‌های انجام شده، به خوبی کیفیت بالاتر آن نسبت به تاچ‌پد لپتاپ‌های بازار ملموس است.

مهندسین ال‌جی برای داشتن بهترین تجربه، فکر جای خود گوشی را نیز کرده و از دو بازوی و پایه برای قرار دادن گوشی یا تبلت که آنها نیز قابل خم شدن هستند، بهره برده تا مشکل محل قرار گرفتن گوشی یا تبلت نیز برطرف گردد.

متصل نمودن این کیبورد به دستگاه نیز بسیار آسان بوده و مشکلات به حداقل رسیده‌اند. زمانی که شما کیبورد را باز کرده و آن را در کنار دستگاه خود قرار می‌دهد، Rolly Keyboard به وسیله‌ی بلوتوث 3.0، به صورت خودکار با دستگاه شما جفت شده و آماده‌ی استفاده می‌باشد. حتی این امکان وجود دارد که کاربران کیبورد خود را به صورت همزمان با دستگاه یکپارچه کرده و تنها با فشردن یک کلید، دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایند. باتری به کار رفته در این کیبورد نیز از نوع AAA می‌باشد.

LG Develops Full-Size Keyboard For Pockets 2

یکی از مدیران ارشد ال‌جی، آقای Seo Young-jae در مورد این کیبورد اذعان داشته که هدف اصلی آنها از تولید این محصول باکیفیت و خاص، ایجاد تجربه‌ای فوق‌العاده برای کاربران و همچنین افزایش وسایل جانبی گوشی‌های هوشمند LG و ایجاد ابزار نوآورانه بوده است.

کیبورد لوله‌ای و هوشمند LG Rolly Keyboard قرار است هفته‌ی آینده در در نمایشگاه IFA 2015 معرفی و ماه آینده در کشور آمریکا عرضه گردد. قیمت این کیبورد نیز در زمان عرضه اعلام خواهد شد.