شایعه: گوشی G Flex 3 ال‌جی شهریورماه در نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد شد

سال گذشته خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد طراحی و تولید نسل سوم گوشی‌های خمیده شرکت ال‌جی با نام جی‌فلکس3 در رسانه‌های خبری منتشر شد؛ اما تا به امروز تصاویر این گوشی جدید در هیچ کجا دیده نشده و خبر تازه‌ای از آن منتشر نشد. هم اینک یازده ماه از زمان انتشار آن خبر یا […]

سال گذشته خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد طراحی و تولید نسل سوم گوشی‌های خمیده شرکت ال‌جی با نام جی‌فلکس3 در رسانه‌های خبری منتشر شد؛ اما تا به امروز تصاویر این گوشی جدید در هیچ کجا دیده نشده و خبر تازه‌ای از آن منتشر نشد. هم اینک یازده ماه از زمان انتشار آن خبر یا شایعه می‌گذرد و حالا ظاهرا خبرهای جدیدی در مورد این گوشی احتمالی از سوی یک منبع ناشناخته بروز داده شده است. پس بهتر است این اطلاعات را حداقل در حد یک شایعه قبول کنید.

آخرین شایعات حاکی از آن است که این گوشی جدید از نمایشگری 5.5 اینچی با دقت 440 × 2560 پیکسل یا همان QHD، به همراه تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام و 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار است. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی این گوشی برابر با 32 یا 64 گیگابایت (در نسخه‌های گوناگون) بوده و البته این میزان با استفاده از کارت حافظه جانبی قابل افزایش خواهد بود. دقت دوربین اصلی این گوشی برابر با 16 مگاپیکسل بوده و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی آن نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و ویدئو چت بسیار مناسب خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد استفاده مجدد ال‌جی از پنل پشتی خودترمیم این گوشی که در نسخه پیشین دیده می‌شد، وجود ندارد.

براساس شایعات و خبرهای منتشر شده G Flex 3 ال‌جی همانند گوشی جی5 این شرکت دارای طراحی ماژولار بوده و از سرویس friends نیز پشتیبانی خواهد کرد. به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه IFA 2016 برلین شاهد معرفی این گوشی جدید خواهیم بود. این رویداد قرار است در تاریخ دوم تا هفتم ماه سپتامبر (شهریورماه) در برلین برگزار شود. در بخش زیر شاهد تصاویر جی‌فلکس2 هستید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال