آیا LG G Flex 3 به همراه تراشه‌ی Snapdragon 820 و صفحه‌نمایش 2K عرضه می‌شود؟

بدون شک ال‌جی باز هم برای محصولات سری G Flex که قابلیت خمیده شدن دارند، جانشینانی در نظر گرفته تا فروش بالای این محصولات را همواره تجربه نماید. حالا بر اساس اطلاعاتی که از یک منبع ناشناس منتشر گردیده، گوشی‌هوشمند G Flex 3 احتمالا با صفحه‌نمایش 6-اینچی 2K و تراشه‌ی Snapdragon 820، ماه مارس سال آینده […]

بدون شک ال‌جی باز هم برای محصولات سری G Flex که قابلیت خمیده شدن دارند، جانشینانی در نظر گرفته تا فروش بالای این محصولات را همواره تجربه نماید. حالا بر اساس اطلاعاتی که از یک منبع ناشناس منتشر گردیده، گوشی‌هوشمند G Flex 3 احتمالا با صفحه‌نمایش 6-اینچی 2K و تراشه‌ی Snapdragon 820، ماه مارس سال آینده معرفی می‌شود.

همچنین احتمالا این محصول جدید از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، سنسور 20.7-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسور 8-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی بهره ببرد. یک شایعه دیگر در مورد این گوشی‌هوشمند نیز منتشر شده که بر اساس آن، LG قصد دارد تا سنسور اسکنر اثر انگشت را برای این گوشی قدرتمند در دکمه‌ی پاور، در نظر بگیرد که اگر این مورد حقیقت داشته باشد، احتمال دارد با طراحی متفاوتی برای این گوشی و قرار گرفتن دکمه‌ی اصلی در قسمت جلویی باشیم.

البته این اطلاعات تنها شایعاتی هستند که هفت پیش از زمانی که در خود خبر ذکر شده، منتشر شده‌اند و واقعا از حالا نمی‌توان در مورد این گوشی و مشخصات نسل جدید آن صحبت کرد. اما اگر این اطلاعات در مورد G Flex 3 حقیقت داشته باشد، باید خود را برای ملاقات با محصولی بسیار قدرتمند و کاملا متفاوت از کمپانی کره‌ای LG آماده کنیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال