انتشار مشخصات فنی گوشی جی پرو 3 ال‌جی

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه به دنبال اخبار گوشی‌های حاوی آخرین نسخه‌های سخت‌افزاری و قدرتمند دنیاست، باید بگوییم که احتمال شنیدن اخبار و شایعات مربوط به گوشی هوشمند ال‌جی با نام جی پرو 3 برای شما جالب خواهد بود. مدت زمان 16 ماه از هنگام عرضه گوشی جی پرو […]

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه به دنبال اخبار گوشی‌های حاوی آخرین نسخه‌های سخت‌افزاری و قدرتمند دنیاست، باید بگوییم که احتمال شنیدن اخبار و شایعات مربوط به گوشی هوشمند ال‌جی با نام جی پرو 3 برای شما جالب خواهد بود. مدت زمان 16 ماه از هنگام عرضه گوشی جی پرو 2 ال‌جی، نسخه قبلی جی پرو 3 می‌گذرد و اخیرا منبعی موثقی اعلام کرده است که انتظار‌ها در پایان این سال میلادی به انتهای خود خواهد رسید و بالاخره ال‌جی از فبلت خود رونمایی خواهد نمود.

انتظار می‌رود گوشی جی پرو 3 ال‌جی دارای صفحه نمایشی به ابعاد 6 اینچ بوده و از دقت تصویری معادل  1440 × 2560 پیکسل بهره‌مند باشد. در صورت به حقیقت پیوستن این فرضیه، چگالی تصویر نمایشگر این گوشی به عدد باور نکردنی 490 پیکسل در هر اینچ خواهد رسید. مسلما قدرت سخت‌افزاری این گوشی از تراشه قدرتمند و جدید اسنپدراگون 820 کوآلکام تامین خواهد شد و چهار گیگا‌بایت حافظه RAM آن را همراهی خواهد کرد. همچنین این گوشی به احتمال زیاد دارای 32 گیگا‌بایت حافظه داخلی به همراه شکاف کارت حافظه به منظور افزایش این مقدار خواهد بود. دوربینی با حسگر 20.7 مگاپیکسلی در پشت گوشی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی با دقت 8 مگاپیکسل از دیگر مشخصات این گوشی قدرتمند خواهد بود. اما وجود حسگر اسکنر اثر انگشت از ویژگی‌های جدید این گوشی بوده و آن را از دیگر نسخه‌ها متمایز خواهد نمود. آخرین ویرایش از سیستم عامل اندروید با نام لالی‌پاپ (5.1) نیز این گوشی را از نظر نرم‌افزاری قدرتمند، سریع و بدون نقص خواهد نمود و به فروش بالای آن کمک خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده گوشی هوشمند جی پرو 3 ال‌جی با قیمت احتمالی 790 دلار در قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. همچنین به تازگی خبر‌ها و شایعاتی جدیدی از برنامه ال‌جی به منظور تولید و رونمایی از نسخه تماما فلزی جی 4 ال‌جی، پرچمدار فعلی این شرکت در نیمه دوم سال میلادی به گوش می‌خورد. همچنین شایعات دیگر مربوط به رونمایی احتمالی ال‌جی از گوشی جی4 نوت این شرکت به همراه صفحه نمایش 5.8 اینچی و مجهز به فوکوس خودکار لیزری در سمت پشت گوشی به همراه قلم استایلوس می‌باشد.

با تمام این تفاسیر به نظر شما کدامیک از شایعات بالا می‌تواند به حقیقت بپیوندد؟! لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال