LG G Watch R اولین ساعت هوشمند ال جی با نمایشگر گرد

اینطور که بنظر میرسد، LG نمیخواهد برای مراسم IFA 2014 صبر کند و یکی یکی محصولات جدیدش را بدون مراسم ویژه ای معرفی میکند. ساعت جدید ال جی، دومین ساعت هوشمند با نمایشگر POLED (به معنی OLED پلاستیکی) به شکل گرد (بعد از Moto 360) است که با قطر 1.3 اینچ، رزولوشن 320 در 320 […]

اینطور که بنظر میرسد، LG نمیخواهد برای مراسم IFA 2014 صبر کند و یکی یکی محصولات جدیدش را بدون مراسم ویژه ای معرفی میکند.

ساعت جدید ال جی، دومین ساعت هوشمند با نمایشگر POLED (به معنی OLED پلاستیکی) به شکل گرد (بعد از Moto 360) است که با قطر 1.3 اینچ، رزولوشن 320 در 320 پیکسل را عرضه میکند.

این ساعت هوشمند که LG G Watch R نام گرفته، با مشخصات سخت افزاری مشابه با G Watch معرفی شده و دارای پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتز کوالکام، گرافیک آدرنو 305، حافظه رم 512 مگابایت و حافظه داخلی 4 گیگابایت خواهد داشت.

G Watch R همچنین به استاندارد IP67 نیز مجهز شده تا بتواند حداقل نیم ساعت در عمق یک متری آب دوام بیاورد. باتری این ساعت هوشمند نیز 410 میلی آمپر عنوان شده که 10 میلی آمپر بیشتر از جی واچ هست، اما در مورد عمر این باتری حرفی به میان نیامده است.

ال جی همچنین عنوان کرده که ساعت جدید از فصل چهارم امسال وارد بازار خواهد شد، اما از قیمت آن اطلاعی در دست نیست. (پیشبینی میشود قیمت آن کمی بیشتر از جی واچ 229 دلاری باشد)

لینک کوتاه | منبع : anandtech

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال