تصاویری از LG G4 قبل از معرفی رسمی در ایران لو رفت!

در اتفاقی نادر، تعدادی عکس از پرچمدار آینده‌ی ال جی که نشان‌ دهنده‌ی هر دو بدنه‌ی پلاستیکی و چرمی گوشی می‌باشد در ایران لو رفته است. از آیکون پایین صفحه نمایش گوشی می‌توان متوجه شد که تصاویر لو رفته نشان دهنده‌ی نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گوشی می‌باشد. با توجه به تصاویر می‌توان گفت که نسخه‌ی […]

در اتفاقی نادر، تعدادی عکس از پرچمدار آینده‌ی ال جی که نشان‌ دهنده‌ی هر دو بدنه‌ی پلاستیکی و چرمی گوشی می‌باشد در ایران لو رفته است. از آیکون پایین صفحه نمایش گوشی می‌توان متوجه شد که تصاویر لو رفته نشان دهنده‌ی نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گوشی می‌باشد. با توجه به تصاویر می‌توان گفت که نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی گوشی در ایران در دسترس خواهد بود. همانطور که در خبر‌ها هم داشتیم، ال جی قرار است در رویدادی در شهر نیویورک آمریکا و در تاریخ 28 آوریل از G4 رونمایی کند.

صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی دارای رزولوشن 2560*1440 و تراکم پیکسلی 534 پیسکل بر اینچ می‌باشد. پردازنده‌ی شش هسته‌ای 64 بیتی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 418 بر روی چیپست اسنپدراگون 808 قرار گرفته‌اند. حافظه‌ی رم گوشی 3 گیگابایت در نظر گرفته شده و درگاه میکرو SD برای کسانی که به فضای بیشتری نیاز داشته باشند بر روی این گوشی تعبیه شده است.

سنسور قرار گرفته بر روی دوربین اصلی گوشی با داشتم 1.8 میلی‌متر دیافراگم 16 مگاپیسکل می‌باشد که ال جی آن را تایید کرده است. دوربین جلوی گوشی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی را با خود حمل می‌کند. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گوشی نشان دهنده‌ی این است که ال جی قصد دارد روند خوب خود را در این زمینه ادامه دهد. طبیعتا اندروید 5 نیز به عنوان سیستم عامل بر روی این گوشی انجام وظیفه خواهد کرد.

علاوه بر LG G4، شایعاتی دیگری مربوط به عرضه‌ی یک گوشی دیگر توسط ال جی برای رقابت با گلکسی نوت 4 به گوش می‌رسد. بر طبق این شایعه، LG G4 Note دارای چیپست اسنپدراگون 810 و 4 گیگابایت رم خواهد بود که بر طبق انتظار داشتن قلم نیز از ویژگی‌های بارز گوشی به شمار خواهد رفت. فعلا اطلاعات زیادی از سری نوت ال جی در دسترس نیست و شاید ال جی در رویداد نیویورک حداقل اشاراتی را به ال جی G4 Note داشته باشد.

تصاویری از LG G4 قبل از معرفی رسمی در ایران لو رفت!

تصاویری از LG G4 قبل از معرفی رسمی در ایران لو رفت!

تصاویری از LG G4 قبل از معرفی رسمی در ایران لو رفت!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال