احتمال عرضه‌ی LG G4 Pro/Note با بدنه‌ی پلاستیکی و باتری قابل تعویض

اوایل سال جاری بود که اخباری در خصوص کمپانی ال‌جی منتشر و اعلام داشت که گوشی‌هوشمند G4، پرچم‌دار حقیقی این شرکت برای سال 2015 نمی‌باشد. از آنجایی که G4 در دو مدل با بدنه‌ای از چرم خالص و همچنین مدل دیگر با بدنه‌ای پلاستیکی عرضه شد، شایعات اصرار داشتند که پرچم‌دار این شرکت برای سال […]

اوایل سال جاری بود که اخباری در خصوص کمپانی ال‌جی منتشر و اعلام داشت که گوشی‌هوشمند G4، پرچم‌دار حقیقی این شرکت برای سال 2015 نمی‌باشد. از آنجایی که G4 در دو مدل با بدنه‌ای از چرم خالص و همچنین مدل دیگر با بدنه‌ای پلاستیکی عرضه شد، شایعات اصرار داشتند که پرچم‌دار این شرکت برای سال 2015، با مشخصات فنی بسیار قدرتمند و بالا، بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و باتری آن نیز قابل تعویض خواهد بود. حالا نیز شایعاتی در مورد این محصول مرموز منتشر شده‌اند که نام آن را G4 Pro یا G4 Note نامیده و اطلاعاتی جدید را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

این گزارش جدید همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA 2015 برلین، از منابع داخلی کشور کره جنوبی منتشر شده و با رد کردن برخی از شایعات قبلی، اطلاعاتی جدید را بازگو می‌نماید. و مهم‌ترین چیزی که در این خبر رد شده، بدنه‌ی فلزی می‌باشد و احتمالا باز هم ال‌جی از بدنه‌ای پلاستیکی برای محصول بعدی خود (اگر واقعا وجود داشته باشد)، استفاده خواهد کرد. از طرفی حالا که دیگر بدنه‌ای این محصول قرار نیست فلزی باشد، این امکان وجود دارد که باتری آن قابل تعویض باشد و حتی این موضوع می‌تواند طراحی کلی محصول را دگرگون سازد.

به نظر می‌رسد که تنها کمپانی صاحب‌نام و بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند که هنوز هم باتری قابل تعویض را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، کمپانی کره‌ای ال‌جی می‌باشد. البته این اقدام شرکت نیز کاملا هوشمندانه بوده و می‌تواند از بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در آینده به وجود بیاید، جلوگیری نماید. اما قابل تعویض بودن باتری، می‌تواند موارد مهم دیگر همچون طراحی کلی گوشی را تحت تاثیر قرار دهد.

هنوز مشخص نیست که نام این محصول چه خواهد بود اما از آنجایی که پیشتر هم شاهد معرفی محصولاتی از خانواده‌ی G Pro بوده‌ایم، احتمال دارد که نام گوشی‌هوشمند بعدی این شرکت LG G4 Pro باشد. هر چند، شایعات دیگر پافشاری زیادی بر روی نام LG G4 Note دارند اما هنوز هیچ کدام از اینها تایید نشده است.

فراموش نکنید که تمامی این اطلاعات، تنها شایعاتی هستند که هر کسی می‌تواند برای اولین بار آنها را بازگو کرده و در فضای مجازی منتشر نماید، پس تا زمانی که خبر موثقی در مورد این گوشی‌ و محصول یا محصولات بعدی شرکت ال‌جی منتشر نشده، نمی‌توان با قطعیت در مورد نام آن سخن گفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال