اندروید مارشمالو از هفته‌ی آینده برای گوشی ال‌جی G4 منتشر می‌شود

نکسوس‌های گوگل اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که قابلیت دریافت جدیدترین نسخه‌ از اندروید را دارا هستند. نکسوس‌ 5X و 6P که به تازگی نیز منتشر شده است اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند. حال دیگر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز سخت در تلاش هستند تا این نسخه از اندروید را برای کاربران خود منتشر کنند. […]

نکسوس‌های گوگل اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که قابلیت دریافت جدیدترین نسخه‌ از اندروید را دارا هستند. نکسوس‌ 5X و 6P که به تازگی نیز منتشر شده است اندروید مارشمالو را دریافت کرده‌اند. حال دیگر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز سخت در تلاش هستند تا این نسخه از اندروید را برای کاربران خود منتشر کنند. به نظر می‌رسد ال‌جی اولین شرکتی باشد که اندروید مارشمالو را برای پرچمدار خود انتخاب کرده چرا که قصد دارد این نسخه از اندروید را هفته‌ی آینده در لهستان منتشر کند.

همانند ال‌جی G3 که سال گذشته اندروید 5 را در کشور لهستان دریافت کرد، پرچمدار فعلی ال‌جی نیز اندروید مارشمالو را در ابتدا در کشور لهستان دریافت می‌کند و با گذشت کمی زمان در دیگر مناطق نیز این نسخه از اندروید قابل دریافت خواهد بود.

همان‌طور که مطلع هستید، ال‌جی و گوگل همکاری خوبی را با یکدیگر دارند و انتشار اندروید مارشمالو زودتر از دیگر شرکت‌ها توسط ال‌جی نباید باعث تعجب کاربران این شرکت شود چرا که ال‌جی G4 دارای چیپستی یکسان نسبت به نکسوس تازه وارد گوگل، نکسوس 5X، بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال