گوشی ال‌جی G5 احتمالا دارای یک باتری کشویی باشد؛ تعویض مانند خشاب تفنگ

تاکنون شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی منتشر شده است که می‌توان فلزی بودن بدنه‌ی ال‌جی G5 را یکی از مهم‌ترین آن‌ها دانست. براساس شایعاتی که در چند مدت پیش منتشر شد، ال‌جی گوشی بعدی خود را برای اولین بار در میان سری گوشی‌های G از فلز خواهد ساخت و قصد ندارد دیگر […]

تاکنون شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی منتشر شده است که می‌توان فلزی بودن بدنه‌ی ال‌جی G5 را یکی از مهم‌ترین آن‌ها دانست. براساس شایعاتی که در چند مدت پیش منتشر شد، ال‌جی گوشی بعدی خود را برای اولین بار در میان سری گوشی‌های G از فلز خواهد ساخت و قصد ندارد دیگر به ساخت پرچم‌دار پلاستیکی ادامه دهد. امروز بار دیگر شایعه‌‌ی جدیدی برای پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای منتشر شده که مدعی است ال‌جی G5 دارای یک باتری کشویی خواهد بود.

این خبر که از منابع کره‌ای به بیرون درز کرده بار دیگر فلزی بودن پرچم‌دار آینده‌ی ال‌جی را تایید می‌کند؛ علاوه‌بر این ال‌جی نوآوری جدیدی را در این گوشی به کار خواهد برد که بر اساس آن کاربران می‌توانند همانند خشاب یک اسلحه باتری گوشی خود را تعویض کرده و باتری جدید را در قسمت کشویی باتری قرار دهند.

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، رندر منتشر شده از منابع کره‌ای است که گفته می‌شود این تصویر را ال‌جی ساخته و قصد دارد پرچم‌دار بعدی خود را شبیه به تصویر بالا بسازد. شباهت رندر منتشر شده‌ی امروز با رندرهای منتشر شده در شایعات گذشته نیز یکی دیگر از نکاتی است که می‌توان به معتبر بودن این شایعه پی برد.

ال‌جی تاکنون خبر رسمی را در مورد پرچم‌دار بعدی خود منتشر نکرده اما دعوت‌نامه‌های خود را برای تاریخ دوم اسفند ماه فرستاده است پس می‌توان انتظار داشت که در اوایل اسفندماه شاهد معرفی شدن گوشی جدید ال‌جی با سیستمی کاملا متفاوت خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال