نسخه‌ی Lite ال‌جی G5 در رگولاتوری TENNA مشاهده شد؛ چیپ اسنپ 652

نسخه‌ی Lite ال‌جی G5 یا همان نسخه‌ی ضعیف‌تر جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی در رگولاتوری TENNA کشور چین مشاهده شد. طبیعتا می‌توان مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در این گوشی را کاهش چیپست آن از اسنپ‌دراگون 820 به اسنپ‌دراگون 652 نام برد. این چیپست دارای چهار هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌‌ی A53 با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 است. شاید وجود […]

نسخه‌ی Lite ال‌جی G5 یا همان نسخه‌ی ضعیف‌تر جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی در رگولاتوری TENNA کشور چین مشاهده شد. طبیعتا می‌توان مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در این گوشی را کاهش چیپست آن از اسنپ‌دراگون 820 به اسنپ‌دراگون 652 نام برد. این چیپست دارای چهار هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌‌ی A53 با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 است. شاید وجود چنین پردازنده ی گرافیکی برای نمایشگر 5.3 اینچی این گوشی با رزولوشن QHD کمی عجیب باشد چرا که این پردازنده، یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های گرافیکی در میان گوشی‌های هوشمند است. حافظه‌ی رم تعبیه شده برای این گوشی نیز 3 گیگابایت است که از حافظه‌ی رم پرچم‌دار فعلی ال‌جی 1 گیگابایت کمتر است.

احتمالا ال‌جی این گوشی را برای مناطق مختلف با نسخه‌های متفاوت عرضه می‌کند. گفته می‌شود نسخه‌ای که در چین قرار است منتشر شود بدنه‌ای تمام فلزی خواهد داشت در حالیکه بقیه‌ی نسخه‌ها از بدنه‌ای پلاستیکی بهره می‌برند.

با این حال نگاهی به دیگر مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی می‌اندازیم. دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است. ل‌جی G5 Lite دارای حافظه‌ی دخلی 32 گیگابایتی خواهد بود و از اندروید مارشمالو نیز پشتیبانی می‌کند. چیپست تعبیه شده در این گوشی می‌تواند تصاویر را با کیفیت 2160p نیز ضبط کند. در گذشته مشکلاتی در همین چیپست برای ضبط تصاویر با این رزولوشن وجود داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال