تصاویر منتشر شده از LG G5، طراحی کاملا متفاوت و جدید این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد

به پرچم‌دار جدید ال‌جی خوش‌آمد گویید! به لطف انتشار اطلاعات و تصاویر مختلف گوشی‌های هوشمند توسط Evan Blass در شبکه‌ی اجتماعی تویئتر، حالا پیش از معرفی رسمی پرچم‌دار آینده ال‌جی، شکل ظاهری به صورت کامل مشخص شده و اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند نیز طراحی کاملا متفاوت این محصول است. هر […]

به پرچم‌دار جدید ال‌جی خوش‌آمد گویید! به لطف انتشار اطلاعات و تصاویر مختلف گوشی‌های هوشمند توسط Evan Blass در شبکه‌ی اجتماعی تویئتر، حالا پیش از معرفی رسمی پرچم‌دار آینده ال‌جی، شکل ظاهری به صورت کامل مشخص شده و اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند نیز طراحی کاملا متفاوت این محصول است. هر چند ممکن است با خود بگویید که این تصویر مربوط به نسخه‌ی نهایی نخواهد بود چرا که ال‌جی اعلام کرده که از آلومینیوم در ساخت G5 استفاده خواهد نمود. بخش پشتی دستگاه نیز در نگاه اول واقعا زیبا به نظر نمی‌رسد و با طراحی بسیار خوبی که G4 داشت، شاید کمی بعید به نظر برسد که مدیران این شرکت بخواهند که محصول بعدی خود را اینگونه طراحی کنند. در نگاه اول حتی به نظر می‌رسد که با محصولی ارزان‌قیمت نیز روبه‌رو هستیم.

شایعاتی که پیشتر منتشر شده‌اند نشان می‌دهند که LG G5 از تمامی محصولاتی جانبی که پیشتر ال‌جی تولید و عرضه کرده است، به صورت کامل پشتیبانی می‌نماید. حتی شایعه شده که بخش پایینی دستگاه نیز می‌تواند از آن جدا گردد! طبق تصویر منتشر شده، در بخش پشتی دستگاه، یک سنسور حسگر اثر انگشت تعبیه شده و در قسمت بالایی آن نیز شاهد وجود دوربین دوگانه هستیم. در سال 2015، دوربین گوشی‌های هوشمند G4 و V10 ال‌جی، بهترین عملکرد را در میان تلفن‌های همراه داشتند و به نظر می‌رسد این راه در سال 2016 نیز ادامه داشته باشد.

در بخش پشتی دستگاه نیز خبری از برچسب‌های مختلف مخصوص استاندارهای FCC و … نیست و تنها بدنه‌ای از جنس آلومینیوم پیش روی ما قرار خواهد داشت. مورد دیگری که احتمالا شما هم بدان توجه کرده باشید، این است که دکمه‌های کنترلی مربوط به تنظیم صدا حالا دیگر در بخش پشتی دستگاه قرار نگرفته و ال‌جی سعی کرده تا همانند گوشی Optimus G، آنها را در بخش کناری دستگاه قرار دهد.

به هر حال باید این تصویر را تا زمان معرفی رسمی توسط خود ال‌جی، یک شایعه در نظر بگیریم که هر لحظه امکان تغییر در آن وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال