شایعه: ال‌جی G5 با چیپست اسنپ‌دراگون 820 و سنسور دوربین سونی عرضه خواهد شد

با توجه به این مسئله که جی 4 ال‌جی تقریباً 5 ماهه شده است؛ دیگر وقت آن را رسیده که شایعات مربوط به جی 5 را آغاز نماییم! این اولین باری نیست که شایعاتی در خصوص ویژگی‌های پرچم‌دار سال 2016 شرکت ال‌جی می‌شنویم. چند ماه پیش یک منبع ادعا کرده بود که ال‌جی در نظر […]

با توجه به این مسئله که جی 4 ال‌جی تقریباً 5 ماهه شده است؛ دیگر وقت آن را رسیده که شایعات مربوط به جی 5 را آغاز نماییم! این اولین باری نیست که شایعاتی در خصوص ویژگی‌های پرچم‌دار سال 2016 شرکت ال‌جی می‌شنویم. چند ماه پیش یک منبع ادعا کرده بود که ال‌جی در نظر دارد از علاوه بر سنسور اثر انگشت، جی 5 را به اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز نماید. اینکه این شایعه صحت دارد یا تفکری پوچ و واهی است که توسط طرفداران ناامید جی 4 به دلیل نداشتن اسکنر بیومتریک منتشر شده است.

گزارشات جدید منتشر شده حاکی از این است که پرچم‌دار بعدی ال‌جی مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 شرکت کوالکام خواهد بود. قطعاً استفاده از چنین پردازنده‌ای برای یک پرچم‌دار یک انتخاب مناسب به نظر می‌رسد؛ چرا که اسنپ‌دراگون 820 در حال حاضر قدرتمندترین پردازنده‌ کوالکام به حساب می‌آید. مطمئناً استفاده از اسنپ‌دراگون 808 به جای 810 در پرچم‌دار نسل قبل ال‌جی یعنی جی 4 یک استثنا بود. احتمالاً شرکت کوالکام فوق‌العاده مراقب این امر خواهد بود تا رسوایی دیگری در سال 2016 نصیب این شرکت نشود.

علاوه بر این مسئله شایعات بیانگر این است که جی 5 ال‌جی دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو و به عنوان دوربین اصلی خواهد بود که نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی جی 4 ارتقا خواهد داشت. سنسور این دوربین با اندازه 0.5 اینچ توسط شرکت سونی به صورت سفارشی تولید خواهد شد. با توجه به نمایش شگفت‌انگیز IMX234 در جی‌4، امیدواریم با افزایش تعداد پیکسل‌ها در جی 5 شاهد افزایش کیفیت در استفاده نور پایین و تولید رنگ دوربین باشیم.

با تمام این تفاسیر هنوز تا زمان رسمی و معمول سالانه ال‌جی در معرفی محصولاتش حدود 7 ماه دیگر باقی است؛ بنابراین مشخصات گفته‌شده می‌تواند تغییرات زیادی داشته باشد. به هر حال برای روشن شدن ویژگی‌های دقیق این پرچم‌دار باید بیشتر صبور بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال