G5 ال‌جی از یک صفحه نمایش ثانویه و درگاه جادویی برخوردار خواهد بود

بدون شک شرکت ال‌جی با عرضه‌ی گوشی‌هوشمند V10، موفق به فروش تعداد بالایی از این گوشی شده و همچنین توانسته تا شرایط استفاده از دو صفحه‌نمایش را به صورت کامل بررسی کند. حال اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی G5، قرار است همانند V10 به صفحه‌نمایشی ثانوی با رزولوشن […]

بدون شک شرکت ال‌جی با عرضه‌ی گوشی‌هوشمند V10، موفق به فروش تعداد بالایی از این گوشی شده و همچنین توانسته تا شرایط استفاده از دو صفحه‌نمایش را به صورت کامل بررسی کند. حال اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی G5، قرار است همانند V10 به صفحه‌نمایشی ثانوی با رزولوشن 160×1040 مجهز گردد.

همچنین گزارش منتشر شده در مورد این گوشی‌هوشمند، نشان می‌دهد که این محصول جدید قرار است به همراه دو دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار بگیرد و زاویه دید 135 درجه را نیز پیش روی کاربران قرار خواهد داد. همینطور شایعات نشان می‌دهد که فضایی میان این دو لنز قرار دارد که سازندگان در آنجا دو فلاش LED و یک سیستم لیزری برای فوکوس هر چه بهتر استفاده کرده‌اند. چنین سیستمی نیز اولین‌بار در گوشی‌هوشمند G3 مورد استفاده قرار گرفت. حالا سازندگان قصد دارند این سیستم را که در گوشی G4 نیز به همراه ویژگی‌های جدیدتر وجود دارد، باز هم مورد استفاده قرار داده و این‌بار عملکرد آن را نیز بهبود بخشند.

موضوع دیگری که شاید در مورد این گوشی‌هوشمند مهم باشد، این است که سازندگان از یک اسلات با نام Magic Slot در این محصول استفاده خواهند کرد که می‌تواند بخشی از ماژول‌های سخت‌افزاری را توسعه بخشد. اینطور که گزارش منتشر شده اعلام می‌دارد، طیف وسیعی از ابزار را می‌توان به این دستگاه اضافه نمود که از جمله‌ی آنها نیز می‌توانیم به کیبورد فیزیکی، دوربین‌های واقعیت مجازی 360 درجه، آمپلی‌فایر صدا و … اشاره کرد.

در مورد مشخصات فنی نیز احتمالا گوشی‌هوشمند LG G3 به صفحه‌نمایشی 5.3-اینچی با رزولوشن 2K مجهز خواهد شد. همچنین چیپ Snapdragon 820، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایت و حافظه‌ی رم 3 گیگابایت نیز از اجزای اصلی و داخلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید. دوربین سلفی دستگاه نیز احتمالا 8-مگاپیکسلی باشد و باتری دستگاه نیز 2800 میلی‌آمپر ظرفیت خواهد داشت.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده اما این احتمال وجود دارد که در سه ماهه‌ی اول سال 2014 شاهد عرضه‌ی این محصول باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال