پرچم‌دار G5 ال‌جی با یک طراحی کاملاً جدید و متمایز عرضه خواهد شد

در حالی که تاکنون شایعات و گزارشات متعددی پیرامون گوشی G5 ال‌جی در محافل خبری منتشر شده است، هیچ کس واقعا نمی‌داند که طراحی این پرچم‌دار چگونه بوده و G5 چه شکل و شمایلی خواهد داشت. چندی پیش تصاویری منتسب به این گوشی به بیرون درز کرده بود، ام چون دستگاه به تصویر کشیده شده […]

در حالی که تاکنون شایعات و گزارشات متعددی پیرامون گوشی G5 ال‌جی در محافل خبری منتشر شده است، هیچ کس واقعا نمی‌داند که طراحی این پرچم‌دار چگونه بوده و G5 چه شکل و شمایلی خواهد داشت. چندی پیش تصاویری منتسب به این گوشی به بیرون درز کرده بود، ام چون دستگاه به تصویر کشیده شده داخل یک قاب محافظ بود، نمی‌شد طراحی خود گوشی را به صورت واضح و کامل مشاهده کرد. با این حال اگر شما هم امیدوارید که ال‌جی یک چیز جدید و مهیج را رونمایی کند، خبر خوب این است که احتمالا این شرکت این کار را خواهد کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده سایت معتبر The Verge، منابع خبری این سایت گفته‌اند که طراحی G5 هیچ شباهتی به نسل‌های پیشین خود یعنی G3 و G4 نخواهد داشت. البته این بدان معنا نیست که نسل‌های پیشین این گوشی طراحی بد و اشتباهی داشته‌اند، تنها معنی این است که ال‌جی به دنبال تغییر و تحول بوده و قصد دارد چیز جدیدی را ارائه کند.

در این گزارش آمده که گوشی مذکور، با یک اسلات لوازم جانبی جدید در قسمت پایین خود عرضه خواهد شد! مطمئن نیستیم که این به چه معناست و دقیقا چه کاربردی خواهد داشت؛ اما گفتنی است که چندی پیش وب‌سایت CNET Korea خبری را مبنی بر اینکه گوشی G5 یک مکانیزم باتری کشویی جدید خواهد داشت را منتشر کرده بود. این گزارشات و اخبار مختلف تنها کاربران را در مورد طراحی نهایی پرچم‌دار جدید کره‌ای ها گیج کرده و هنوز کسی از طراحی نهایی باخبر نیست. به هرحال چیزی که مشخص است این است که ال‌جی قصد دارد تا با ارائه محصولی متمایز جان تازه‌ای به میزان فروش خود دهد و با همین هدف هم ایت تغییرات را اعمال خواهد کرد.

از دیگر تغییرات انجام شده در طراحی این گوشی که در شایعات آمده شامل تغییر مکان دکمه‌های تنظیم صدا از پشت گوشی به کنار آن است که از تصاویر رندر منتشر شده متوجه آن شدیم، است. ظاهرا ال‌جی این کار را به خاطر تعبیه یک دوربین ثانویه در پشت گوشی انجام داده است.

به هر حال باید توجه داشت که ال‌جی هیچ‌کدام از این موارد را رسما تایید نکرده و به همین علت هم قابل استناد نبوده و نمی‌شود صد در صد آن‌ها را باور کرد. تنها این شرکت کره‌ای تبار حضور خود را در کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) تایید کرده که همین حضور، فرصت خوبی برای یافتن اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال