ال جی تایید کرد که پرچم دار G5 از یک باتری قابل تعویض برخوردار خواهد بود؛ طعنه به سامسونگ

بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ هستند که از غیرقابل تعویض بودن باتری محصولات این شرکت ناراضی هستند، در حالی که ال‌جی همچنان هم پرچم‌داران خود را به همراه باتری‌های قابل تعویض وارد بازار می‌کند. اما این‌بار ال‌جی یک طعنه نیز به سامسونگ زده که شاید برایتان جالب باشد. اخیرا سامسونگ تصویری از […]

بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ هستند که از غیرقابل تعویض بودن باتری محصولات این شرکت ناراضی هستند، در حالی که ال‌جی همچنان هم پرچم‌داران خود را به همراه باتری‌های قابل تعویض وارد بازار می‌کند. اما این‌بار ال‌جی یک طعنه نیز به سامسونگ زده که شاید برایتان جالب باشد.

اخیرا سامسونگ تصویری از گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 Edge منتشر و نشان داده که این گوشی‌هوشمند می‌تواند در عرض 90 دقیقه، از 0 تا 100 درصد شارژ گردد. ال‌جی نیز با یک طعنه به این شرکت، اعلام کرده که کاربران می‌توانند به سرعت و تنها با تویض نمودن باتری‌ دستگاه خود، گوشی‌ خود را با سرعتی بسیار بالاتر شارژ نمایند!

شاید برایتان جالب باشد که بخواهیم در مورد ویدئوی تبلیغاتی Galaxy S5 سامسونگ صحبت کنیم، ویدئویی که در آن گروهی از این گوشی‌‌هوشمند در یک سفر استفاده نموده و در آن هر کاری که تصور کنید، اعم از تماس تلفنی، وب‌گردی، ارسال پیام و … را انجام داده و هنگامی که شارژ گوشی تمام می‌شود، آنها از یک باتری دیگر استفاده می‌نمایند. در واقع در این ویدئوی تبلیغاتی، قابل تعویض بودن باتری دستگاه، چیزیست که از آن به عنوان یک ویژگی مثبت یاد شده است.

انتظار می‌رود که گوشی‌هوشمند LG G5 در تاریخ دوم اسفند و در کنگره جهانی موبایل به صورت رسمی معرفی گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال