[CES 2016] گوشی‌های سری K ال‌جی مجهز به تکنولوژی پیشرفته دوربین رونمایی شدند

شرکت ال‌جی که در زمینه‌های مختلف محصولات زیادی را برای نمایشگاه CES 2016 معرفی نموده، در اقدامی نه‌چندان غیرمنتظره، از دو گوشی‌هوشمند از خانواده‌ی جدید K با نام‌های K10 و K7 رونمایی نمود. این محصولات جدید که از سوی ال‌جی معرفی شده‌اند، با متمرکز شدن بر روی عملکرد دوربین، کاربران زیادی را هدف خود قرار […]

شرکت ال‌جی که در زمینه‌های مختلف محصولات زیادی را برای نمایشگاه CES 2016 معرفی نموده، در اقدامی نه‌چندان غیرمنتظره، از دو گوشی‌هوشمند از خانواده‌ی جدید K با نام‌های K10 و K7 رونمایی نمود. این محصولات جدید که از سوی ال‌جی معرفی شده‌اند، با متمرکز شدن بر روی عملکرد دوربین، کاربران زیادی را هدف خود قرار داده‌اند. شاید شما شنیدن نام این خانواده جدید، گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy K Zoom را به یاد آورید اما عمده‌ترین تفاوت این محصولات جدید با گوشی‌ تولید شده توسط سامسونگ، قیمت پایین آن است.

ال‌جی در تولید این گوشی‌های هوشمند، از زبان طراحی جدیدی با نام “glossy pebble” یا اصطلاحا “سنگ‌ریزه براق” استفاده نموده تا شباهت این محصولات را با دیگ دستگاه‌های خود تا حد ممکن کاهش داده و اصالت را نیز حفظ نماید. هوشمندی مهندسین ال‌جی در طراحی این گوشی‌های هوشمند نیز باعث شده تا به سادگی بتوان K10 را از K7 تشخیص داد. وجه مشترکی که می‌توان میان این گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات ال‌جی پیدا نمود نیز حذف شدن دکمه‌ها از قسمت‌های کناری و انتقال آن به بخش پشتی و همچنین شکل نسبتا خمیده قسمت پشتی این دستگاه (همانند G4 و V10) می‌باشد.

LG K Series with advanced camera technologies now official; phones to be displayed at CES 2

در کنار این موارد ال‌جی تلاش کرده تا تمرکز اصلی خود را بر روی عملکرد بهتر دوربین این گوشی‌های هوشمند قرار دهد. هر چند سازندگان هیچ‌گاه از دوربین‌هایی بهتر از پرچم‌داران خود برای این گوشی‌ها استفاده نخواهند نمود. با این حال گوشی K10 از سنسوری 13-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسوری 8-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی استفاده نموده است. در گوشی‌هوشمند K7 نیز از سنسوری 8-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسوری 5-مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده تا کاربران بتوانند عکس‌هایی با کیفیت را ثبت نمایند. باید اشاره داشته باشیم که هر دو این گوشی‌های هوشمند نیز به فلاشی برای دوربین سلفی مجهز شده‌اند که می‌توانند عکس‌برداری در جاهای تاریک را بسیار بهتر نماید.

در مورد مشخصات فنی نیز باید بگوییم که گوشی‌هوشمند K10 به صفحه‌نمایشی 5.3-اینچی با رزولوشن 1280×720، پردازنده‌ی 4-هسته‌ای و باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و در انواع 8 و 16 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی‌هوشمند K7 نیز با صفحه‌نمایشی 5-اینچی با رزولوشن 960×540 و مشخصاتی مشابه، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال