تصاویر و مشخصات گجت‌های پوشیدنی مخصوص کودکان ال‌جی لو رفت

در حالی که امروزه اکثر گجت‌های پوشیدنی مخصوص بزرگسالان تولید می‌شوند؛ اما نمی‌توان اشتیاق کودکان را علی‌رغم توصیه‌های علمی برای استفاده از تبلت‌ها، گوشی‌های و سایر ابزارهای تکنولوژی از این دست نادیده گرفت. در سال‌ها اخیر به این مسئله تا حدودی بها داده شده ولی آن‌طور که بایدوشاید شاهد تولید گجت‌های مخصوص کودکان نبوده‌ایم. ال‌جی […]

در حالی که امروزه اکثر گجت‌های پوشیدنی مخصوص بزرگسالان تولید می‌شوند؛ اما نمی‌توان اشتیاق کودکان را علی‌رغم توصیه‌های علمی برای استفاده از تبلت‌ها، گوشی‌های و سایر ابزارهای تکنولوژی از این دست نادیده گرفت. در سال‌ها اخیر به این مسئله تا حدودی بها داده شده ولی آن‌طور که بایدوشاید شاهد تولید گجت‌های مخصوص کودکان نبوده‌ایم. ال‌جی یک از شرکت‌هایی است که در گذشته تعدادی گجت پوشیدنی را برای کودکان ارائه داده و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد چند گجت جدید را در همین راستا رونمایی کند.

بر اساس توییتی که از لو دهنده مشهور توییتری، @evaleaks، در این شبکه اجتماعی منتشر شده است، ظاهراً ال‌جی تولید دو گجت پوشیدنی جدید را برای کودکان در دست دارد که البته قرار است زیر نظر اپراتور مخابراتی وریزون در آمریکا عرضه شود. بر اساس این توئیت، یکی از این گجت‌ها LG GizmoPal 2 (سمت چپ تصویر) نام داشته و دیگر موسوم به GizmoGadget (سمت راست تصویر) خواهد بود. فعلاً تنها با استناد به تصویر نمی‌توان گفت که این دو آیا تفاوتی هم با یکدیگر خواهند داشت یا نه؛ چراکه در تصویر از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند.

نسخه اولیه GizmoPal یک گجت پوشیدنی ساده برای کودکان بود و بدین منظور طراحی شده بود که والدین بتوانند رفتار کودک خود را رصد کرده و وی را زیر نظر داشته باشند. با این حال در نسخه جدید و جانشین این محصول، ال‌جی یک صفحه‌نمایش را به کار گرفته که احتمالاً برای نشان دادن اطلاعات، ناتیفیکیشن‌ها و هشدارها استفاده خواهد داشت. به نظر می‌رسد که هردوی این محصولات جدید ال‌جی، قابلیت برقراری و پاسخ به تماس‌ها را دارا هستند.

در مورد تاریخ عرضه این دو گجت، اطلاعاتی در اختیار نیست؛ اما انتظار می‌رود که ال‌جی از آن‌ها درست در روزی که روی صفحه‌نمایش GizmoGadget در تصویر قید شده است، یعنی 12 نوامبر (21 آبان) رسماً رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال