ال‌جی عرضه‌ نمایشگر 4K و جدید 27UD88-W را آغاز کرد

مدتیست که رقابت بین شرکت‌های مختلف در زمینه‌ی نمایشگرها و تولید محصولات با کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر، افزایش پیدا کرده و حالا شاهد معرفی نمایشگر جدید 27UD88-W توسط شرکت کره‌ای ال‌جی هستیم. این محصول جدید که مدیران کره‌ای این شرکت به تازگی آن را معرفی کرده‌اند، به صفحه‌نمایشی 27 اینچی با رزولوشن 4K و پنل […]

مدتیست که رقابت بین شرکت‌های مختلف در زمینه‌ی نمایشگرها و تولید محصولات با کیفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر، افزایش پیدا کرده و حالا شاهد معرفی نمایشگر جدید 27UD88-W توسط شرکت کره‌ای ال‌جی هستیم. این محصول جدید که مدیران کره‌ای این شرکت به تازگی آن را معرفی کرده‌اند، به صفحه‌نمایشی 27 اینچی با رزولوشن 4K و پنل AH-IPS مجهز شده و مهندسین این شرکت نیز برای کاهش دادن پریدگی تصاویر و استاترها، از تکنولوژی AMD FreeSync بهره برده‌اند.

از ویژگی‌های اصلی این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از 99 درصد از رنگ‌های sRGB، نسبت کنتراست 1000:1، شدت روشنایی 350، تاخیر زمانی 5 میلی‌ثانیه و زاویه‌ی دید 178/178 درجه اشاره کرد. در کنار این موارد، مهندسین ال‌جی از تکنولوژی‌های بسیار خوبی همچون Flicker-Free و Blue Light Reduction به منظور کاهش نور آبی رنگ در استفاده‌های طولانی‌مدت بهره برده‌اند تا چشمان کاربران هنگام کار کردن با سیستم آسیب کمتری ببیند. پورت‌های ورودی نیز شامل یک پورت USB Type-C، دو پورت HDMI و یک پورت DisplayPort می‌شوند تا این نمایشگر، از این جهت نیز کامل باشد.

مدیر شرکت ال‌جی در بیانه‌ای رسمی اعلام کرده که مهندسین این شرکت تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند محصولی با امکانات بسیار خوب و کارآمد را با قدرتی بالا پیش روی کاربران قرار دهند. توانایی بالای این نمایشگر در نمایش دادن رنگ‌ها (با پشتیبانی از بیش از 1.07 میلیارد رنگ)، سبب شده تا این محصولی چیزی از بهترین نمایشگرهایی که این روزها می‌توانیم در بازار پیدا کنیم، کم نداشته باشد. طراحی این محصول نیز شباهت زیادی با دیگر محصلاتی که پیشتر ال‌جی معرفی کرده، داشته و صفحه‌نمایش با حاشیه‌ی بسیار کم، از ویژگی‌های بسیار خوبی به حساب می‌آید که مهندسین ال‌جی اصرار زیادی به آن داشته‌اند.

فروش این محصول هم‌اکنون آغاز شده و کاربران سراسر جهان نیز می‌توانند نمایشگر جدید 27UD88-W با از 13 روز دیگر یعنی 15 آوریل و با قیمت 730 دلار خریداری نمایند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال