ال‌جی Action CAM LTE با قابلیت کنترل از راه دور تولید کرده است

شرکت ال‌جی چند ماه پیش اکوسیستم Playground خود را معرفی کرده که یکی از محصولات موجود در آن دوربین ورزشی Action CAM LTE نام داشت. همان طور که از نام این دوربین انتظار می‌رود این محصول یک دستگاه قابل حمل بوده که از قابلیت ارتباطی 4G استفاده می‌کند. علاوه بر آن می‌تواند در برابر ناملایمات و شرایط بد نیز […]

شرکت ال‌جی چند ماه پیش اکوسیستم Playground خود را معرفی کرده که یکی از محصولات موجود در آن دوربین ورزشی Action CAM LTE نام داشت. همان طور که از نام این دوربین انتظار می‌رود این محصول یک دستگاه قابل حمل بوده که از قابلیت ارتباطی 4G استفاده می‌کند. علاوه بر آن می‌تواند در برابر ناملایمات و شرایط بد نیز به خوبی دوام آورد. این دوربین ورزشی مجوز IP67 به منظور مقاومت در برابر نفوذ ذرات آب و گرد و غبار را کسب کرده است و از این رو می‌توانید به سادگی از آن در شرایط بد آب و هوایی در زمینه‌های رانندگی یا مسافرت به منظور ثبت و ضبط لحظه‌ها استفاده نمایید.

این دوربین ورزشی کوچک قادر است در دقت UHD (برابر با 1440 × 2560 پیکسل) با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ضبط تصاویر بپردازد. از طرفی فیلمبرداری فول اچ‌دی (برابر با 1920 × 1080 پیکسل) با نرخ‌ 60 فریم و همچنین HD (برابر با 720 × 1280 پیکسل) با نرخ 120 فریم بر ثانیه نیز امکان پذیر خواهد بود. از طرفی در کنار آن این محصول می‌تواند در حالت اچ‌ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه تصاویر را با استفاده از امکاناتی همچون 3G و LTE یا از طریق وای‌فای و همچنین YouTube به صورت زنده استریم کند. این دوربین در درون خود دارای تراشه اسنپدراگون 650 شرکت کوالکام به همراه میزان حافظه رم دو گیگابایتی بوده و در کنار دارای چهار گیگابایت حافظه داخلی به منظور قرارگیری سیستم عامل نیز می‌باشد. از طرفی مسلما به منظور ضبط فیلم کاربران به کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیاز پیدا خواهند کرد که البته این محصول تا دو ترابایت از این کارت حافظه پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر آن به منظور اتصال به دوربین Action CAM LTE تنها راه برقراری این ارتباط گوشی جی5 ال‌جی نخواهد بود. بلکه این دوربین قادر است با تمامی گوشی‌های مجهز به نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید و همچنین نسخه‌های بالاتر به همراه سیستم عامل iOS 9 و نگارش‌های بالاتر ارتباط برقرار سازد. ارتباط بین دو دستگاه از طریق برنامه تولید شده مربوط به ان انجام خواهد شد و از این طریق تصاویر و فیلم‌ها به صورت مستقیم به گوشی هوشمند یا تبلت قابل انتقال خواهد بود. علاوه بر آن می‌توانید به صورت ریموت کنترل، این دوربین را تحت کنترل خود در آورید. بنابراین می‌توانید از این دوربین به منظور استفاده در زمینه دوربین‌های نظارتی موجود در مکان‌های خصوصی نیز استفاده نمایید.

دوربین Action CAM LTE دارای یک گیره کوچک بوده که باعث محافظت بیشتر از آن شده و از طرفی به کاربر اجازه می‌دهد آن را بر روی سطوح مختلف چسبانده و از این رو با آن همانند یک دوربین ورزشی نیز رفتار شود. البته جالب است بدانید که گیره این دوربین به شکلی طراحی شده است که می‌توانید از گیره‌ها و مانت‌های شرکت‌های دیگر نیز بدین منظور استفاده نمایید.

این محصول امروز در کره جنوبی فروش خود را آغاز خواهد کرد و تنها در نسخه رنگی نقره‌ای قابل خریداری خواهد بود. هنوز قیمت نهایی این دوربین مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال