ال‌جی نسل دوم ساعت Watch Urbane را معرفی کرد؛ اولین ساعت‌هوشمند با درگاه سیم‌کارت

اخیرا شرکت کره‌ای ال‌جی نسل دوم ساعت هوشمند خود، Watch Urbane را با صفحه‌نمایشی 1.38-اینچی و رزولوشن 480×480، با تراکم پیکسلی 348 پیکسل در اینچ، معرفی و با تجهیز آن به شبکه‌ی LTE، دنیایی جدید را برای ساعت‌های هوشمند رقم زده است. با اینکه پیشتر LG ساعت هوشمند Watch Urbane LTE را با قابلیت اتصال به تلفن همراه […]

اخیرا شرکت کره‌ای ال‌جی نسل دوم ساعت هوشمند خود، Watch Urbane را با صفحه‌نمایشی 1.38-اینچی و رزولوشن 480×480، با تراکم پیکسلی 348 پیکسل در اینچ، معرفی و با تجهیز آن به شبکه‌ی LTE، دنیایی جدید را برای ساعت‌های هوشمند رقم زده است.

با اینکه پیشتر LG ساعت هوشمند Watch Urbane LTE را با قابلیت اتصال به تلفن همراه معرفی کرده بود، اما Watch Urbane 2nd Edition، اولین ساعت هوشمند اندرویدی می‌باشد که به چنین اتصالی و یک درگاه نانو سیم‌کارت مجهز شده است. همچنین این ساعت هوشمند قدرت بسیار بالایی دارد و شاید سخت‌افزار به کار رفته در آن، کمی شما را متعجب سازد.

مهندسین کره‌ای ال‌جی در جدیدترین ساعت هوشمند خود، از چیپ قدرتمند Snapdragon 400، حافظه‌ی رم 768 مگابایتی LPDDR3، حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی، بلوتوث نسخه‌ی 4.1، وای‌فای و GPS استفاده کرده‌اند تا در پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات، هیچ مشکلیو جود نداشته باشد. همچنین یک باتری 570 میلی‌آمپرساعتی نیز در این ساعت وجود دارد که با یک بار شارژ شدن، می‌تواند یک روز کامل در اختیارتان باشد. علاوه بر اینها، این ساعت ویژگی‌هایی ورزشی همچون شمارش ضربان قلب، مدیریت تمرین و کنترل سطح استرس را نیز در خود دارد.

LG launches Watch Urbane 2nd Edition with LTE connectivity, higher-resolution display 2

در مورد طراحی، نسل جدید ساعت هوشمند Watch Urbane کمی ضخیم‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و در قسمت کناری آن، دو دکمه‌ی فیزیکی دیده می‌شود که هر کدام از آنها می‌تواند به سرعت شما را به لیست مخاطبین خود و همچنین اپلیکیشن LG Health، منتقل نماید.

یکی از سخنگویان گوگل در تماسی که با وب‌سایت AndroidCentral داشته، به این موضوع اشاره کرده که اضافه شدن دکمه در ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Android Wear، تنها بخشی از برنامه‌های آینده گوگل بوده و به زودی قرار است ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز به این سیستم‌عامل افزوده شود. همچنین این فرد اشاره داشته که ساعت هوشمند کاربران باید در هر زمانی برای آنها کارآمد باشد، حتی وقتی گوشی‌هوشمند شما نزدیکتان نباشد. طی یک سال گذشته گوگل تمام تلاش خود را داشته تا این موضوع را به واقعیت تبدیل کند و به همین جهت، پیشتر شاهد اضافه شدن پشتیبانی از وای‌فای در این سیستم‌عامل بوده‌ایم و در آینده پس از اضافه شدن ارتباط با تلفن همراه، ویژگی‌های بسیار خوب دیگری قرار است به Android Wear اضافه گردد که در آینده‌ی نزدیک، در مورد آن اطلاعاتی منتشر خواهد شد.

ساعت هوشمند Watch Urbane 2nd Edition قرار است در رنگ‌های مختلفی همچون “مشکی فضایی (چیزی بین سفید و رنگ مشکی)”، “آبی عقیقی”، “سفید” و “قهوه‌ای” در اختیار کاربران قرار بگیرد. بندهای این ساعت دیگر همانند گذشته قابل جدا شدن نبوده و در ساخت آنها از مواد ضد حساسیت TPSiV استفاده شده است. همچنین این ساعت موفق به دریافت استاندارد IP67 شده و در برابر آب و گرد و غبار نیز نفوذناپذیر می‌باشد.

LG launches Watch Urbane 2nd Edition with LTE connectivity, higher-resolution display 3

ال‌جی اعلام کرده که ساعت Watch Urbane 2 ابتدا در بازار کشورهای آمریکا و کره‌ جنوبی به فروش خواهد رسید و پس از آن، کاربران کشورهای اروپایی، آسیا و خاورمیانه، می‌توانند این محصول را جدید خریداری کنند. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی این ساعت را به صورت کامل مشاهده نمایید:

Chipset: 1.2GHz Qualcomm Snapdragon 400
Operating System: Android Wear (Cell-connected Version)
Display: 1.38-inch P-OLED Display (480 x 480 / 348ppi)
Size: 44.5 x 14.2mm
Memory: 4GB eMMC / 768MB LPDDR3
Battery: 570mAh
Network: Bluetooth 4.1 / Wi-Fi / LTE / 3G
Sensors: Accelerometer / Gyro / Compass / Barometer / PPG / GPS
Color: Space Black / Opal Blue / Luxe White / Signature Brown
Other: Dust and Water Resistance (IP67)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال