جی‌5 تا کنون توانسته است تنها نیمی از هدف ال‌جی را برآورده کند

به تازگی گزارشی منتشر شد که طی آن به این موضوع اشاره شد که شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال میلادی کنونی تنها 15 میلیون واحد از گوشی جی5 خود را به فروش رسانده است. این آمار کمتر از آن چیزی است که شرکت ال‌جی انتظار آن را داشت. در واقع در گذشته شرکت ال‌جی […]

به تازگی گزارشی منتشر شد که طی آن به این موضوع اشاره شد که شرکت ال‌جی در سه ماهه دوم سال میلادی کنونی تنها 15 میلیون واحد از گوشی جی5 خود را به فروش رسانده است. این آمار کمتر از آن چیزی است که شرکت ال‌جی انتظار آن را داشت. در واقع در گذشته شرکت ال‌جی پیش‌بینی کرده بود که این گوشی می‌تواند در طی این سه ماهه به میزان 16.5 میلیون واحد در بازارهای جهانی فروش داشته باشد.

از طرفی شرکت ال‌جی پیش‌بینی کرده بود که در سه ماهه سوم بتواند 3 تا 3.5 میلیون واحد از این گوشی را در بازار گوشی‌های هوشمند به فروش برساند. اما براساس گزارشات منبع کره‌ای به نام Aju Business Daily، به احتمال بسیار زیاد طی این دوره میزان فروش این گوشی تا 2.5 میلیون واحد کاهش پیدا خواهد کرد. این به آن معنا خواهد بود که شرکت ال‌جی با این مقدار کاهش به میزان 110 تا 112 میلیون دلار ضرر خواهد کرد. البته جال باست بدانید که در سال گذشته طی همین دوره این شرکت نزدیک به 174 میلیون دلار ضرردهی کرده بود.

هم اکنون شرکت ال‌جی امید دارد تا پایان سال میلادی بتواند 12 میلیون واحد دیگر از این گوشی‌ هوشمند را به فروش برساند. البته مسلما با وجود رقبای بسیار سرسختی همچون گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ، کار بسیار سختی را پیش روی خواهد داشت. زیرا از ماه مارس که فروش این سری از گوشی‌های شرکت سامسونگ آغاز شده است تا هم اکنون، میزان 26 میلیون واحد از این سری به فروش رفته است. اگر موردی باشد که بخواهد به این آمار نامناسب و تاسف‌بار ال‌جی تسلی دهد، گزارشات آمار فروش شرکت اچ‌تی‌سی است که کمی بدتر از این شرکت می‌باشد. براساس گزارشات و خبرهای منتشر شده، شرکت اچ‌تی‌سی امیدوار است بتواند در سال میلادی جاری تعداد یک میلیون واحد از گوشی هوشمند پرچمدار خود را به فروش برساند.

در نهایت می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کرد که شرکت ال‌جی در لیست بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا، در رتبه هفتم و به ترتیب در پشت سری شرکت‌های مشهوری همچون سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، اوپو و لنوو قرار گرفته است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال