مشخصات نکسوس 5X ال‌جی در سایت آمازون فاش شد

گوگل در هفتم مهرماه از دو گوشی نکسوس جدید خود رونمایی می‌کند و تقریبا تمامی مشصخات گوشی تاکنون در گزارشات و شایعات مختلف عنوان شده است. تاکنون بنچمارک‌ها و تصاویر بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده است و این بار قرعه به نام سایت بزرگ آمازونافتاده تا مشخصات این گوشی را منتشر کند تا دیگر هیچ شکی در […]

گوگل در هفتم مهرماه از دو گوشی نکسوس جدید خود رونمایی می‌کند و تقریبا تمامی مشصخات گوشی تاکنون در گزارشات و شایعات مختلف عنوان شده است. تاکنون بنچمارک‌ها و تصاویر بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده است و این بار قرعه به نام سایت بزرگ آمازونافتاده تا مشخصات این گوشی را منتشر کند تا دیگر هیچ شکی در مورد مشخصات این گوشی باقی نماند.

براساس مشخصاتی که ساعاتی پیش در وب‌سایت آمازون لو رفته، نکسوس 5X ال‌جی دارای نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد بود و  وظیفه پردازنده گوشی را چیپست اسنپدراگون 808 بر عهده خواهد گرفت. برای دوربین اصلی گوشی سنسوری 12.3 مگاپیکسلی  تعبیه شده و دوربین جلوی گوشی را سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد. از دیگر مشخصات فاش شده در آمازون می‌توان به ظرفیت باتری 2,700 میلی آمپری نیز اشاره کرد. تقریبا تمامی مشخصات لو رفته در آمازون شایعات گذشته مربوط به این گوشی را تایید می‌کنند.

مشخصات نکسوس 5X ال‌جی در سایت آمازون فاش شد

احتمالا گوگل تنها دو نسخه‌ی 16 و 32 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر داشته باشد. این در حالیست که حافظه‌ی داخلی نکسوس هوآوی از 32 گیگابایت شروع شده و تا 128 گیگابایت نیز ادامه دارد.

ابعاد و وزن گوشی همدر میان اطلاعات لو رفته در وب‌سایت آمازون دیده می‌شود. بر اساس این اطلاعات، نکسوس ‌ال‌جی دارای ابعادی 154x 76×10 میلی‌متری خواهد بود. اگر وزن مندرج در این سایت درست از آب در بیاید، حتما شاهد گوشی بسیار سنگینی از طرف ال‌جی و گوگل خواهیم بود. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید وزن گوشی حدودا 175 گرم خواهد بود که نسبت‌ به دیگر پرچمداران بسیار سنگین می‌باشد.

مشخصات نکسوس 5X ال‌جی در سایت آمازون فاش شد

نکته‌ی جالب در مورد اطلاعات منتشر شده این است که هیچ گونه تصویری از گوشی در آمازون قرار داده نشده هر چند با توجه به تصاویر لو رفته از این گوشی، نیازی به تصویر جدیدی تا زمان معرفی گوشی نخواهد بود.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال