ال‌جی در عرض 45 روز موفق به فروش 450,000 دستگاه گوشی‌هوشمند V10 در آمریکای شمالی شده است

همانطور که اطلاع دارید شرکت ال‌جی پس از معرفی پرچم‌دار خود یعنی G4، از محصولی کاملا جدید با نام V10 رونمایی کرد. این گوشی قدرتمند با داشتن دو صفحه‌نمایش و طراحی بسیار زیبا، فروش چندان خوبی را در ابتدا تجربه نکرد. اما حالا و با گذشت 45 روز از زمان عرضه این گوشی، ال‌جی به […]

همانطور که اطلاع دارید شرکت ال‌جی پس از معرفی پرچم‌دار خود یعنی G4، از محصولی کاملا جدید با نام V10 رونمایی کرد. این گوشی قدرتمند با داشتن دو صفحه‌نمایش و طراحی بسیار زیبا، فروش چندان خوبی را در ابتدا تجربه نکرد. اما حالا و با گذشت 45 روز از زمان عرضه این گوشی، ال‌جی به صورت رسمی اعلام کرد که در عرض 45 روز موفق به فروش مجموعا 450,000 دستگاه از این گوشی شده است. این رقم نشان می‌دهد که ال‌جی به صورت میانگین، روزانه توانسته 10,000 دستگاه را به فروش برساند که می‌تواند آمار بسیار خوبی برای این شرکت به حساب بیاید.

باید اشاره‌ کنیم که سهم فروش محصولات 5.7-اینچی بازار همراه با عرضه‌ی LG V10، در ماه نوامبر از 26.7 به 35.7 درصد رسیده که نشان می‌دهد کاربران کشور آمریکا به محصولاتی با صفحه‌نمایش‌های بزرگ علاقه زیادی دارند.

البته شاید کمی سخت باشد که این موضوع را بیان کنیم، اما گزارشات نشان می‌دهد که در حال حاضر LG V10، محبوب‌ترین گوشی‌هوشمند از نگاه جوان‌ترها در آمریکا می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال