ال‌جی برای سال آینده آماده ارائه اولین تلفن هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر است

شرکت ال‌جی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده در دنیا حرف اول را می‌زند. با این که شرکت سامسونگ نیز در این زمینه بسیار فعال بوده و محصولات بسیار زیادی را به بازارهای فروش عرضه نموده است. البته شرکت ال‌جی نیز در این حوزه بیکار نمانده است و سری جی فلکس خود را […]

شرکت ال‌جی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده در دنیا حرف اول را می‌زند. با این که شرکت سامسونگ نیز در این زمینه بسیار فعال بوده و محصولات بسیار زیادی را به بازارهای فروش عرضه نموده است. البته شرکت ال‌جی نیز در این حوزه بیکار نمانده است و سری جی فلکس خود را به بازار عرضه می‌کند. گوشی‌های هوشمندی که به دلیل قابلیت خم شدن، به جای شیشه از پلاستیک در بدنه آن استفاده شده است. حتی جالب است بدانید که برای نمایشگر OLED آن نیز از لایه شیشه‌ای استفاده نشده است تا در این صورت گوشی بتواند به سادگی توسط کاربر خم شود. از طرفی بهتر است بدانید که شرکت ال‌جی نمایشگر‌های خمیده ساعت هوشمند اپل واچ را نیز تامین کند. مسلما شرکت ال‌جی در زمینه تولید نمایشگرهای خمیده به سطح جدیدی رسیده است. این موضوع را می‌توان از این رو ثابت کرد که خبر رسیده است شرکت ال‌جی به تازگی یک میلیارد دلار در این بخش سرمایه گذاری کرده است.

اما جالت‌تر آن که شرکت ال‌جی یکی از کارخانه‌های تولید کننده نمایشگر خود در شهر Gumi را به امکانات مناسب به جهت تولید ششمین نسل از نمایشگرهای OLED انعطاف‌ پذیر مجهز کرده است. این موضوع به این دلیل رخ داده است که در واقع این شرکت قصد دارد در حجمی بسیار بالا این سری از محصولات را تولید کند. از طرفی بهتر است بدانید که که هم اینک در پروژه تولید گوشی‌های هوشمند خمیده و انعطاف پذیر، شرکت ال‌جی از سطح R&D (تحقیق و توسعه) به سطح تولید رسیده است. علاوه بر آن بهتر است بدانید که این شرکت هم اینک با کمپانی‌ کانادایی IGNIS به منظور تولید مدارهای مربوط به نمایشگر خمیده قرارداد امضا کرده است.

از طرفی مدیر عامل شرکت IGNIS نیز قبلا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که: “در سال‌های آینده شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند انعطاف پذیری به بازار خواهیم بود که در صورت باز کردن آنها می‌توانید به عنوان یک تبلت از آنها استفاده نماید.”‌ از طرفی یک منبع خبری دیگر نیز تایید کرده است که گوشی‌های انعطاف پذیر پلاستیکی آینده شرکت ال‌جی از هر دو طرف خم خواهند شد. با تمامی این اوصاف به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی در نیمه اول سال میلادی آینده تمامی امکانات به منظور عرضه این سری از گوشی‌های هوشمند را فراهم آورد. از طرفی شرکت سامسونگ نیز در طی پروژه Valley خود قصد دارد چنین گوشی‌های هوشمندی را به بازار عرضه نماید. بنابراین تماشای محصولات معرفی شده در طی رویداد MWC سال 2017 بسیار جالب خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال