ال‌جی جانشین گوشی G4 Stylus را در MWC رونمایی خواهد کرد؛ Stylus 2

تقریبا حالا دیگر بر کسی پوشیده نیست که شرکت بزرگ و محبوب ال‌جی قصد دارد در کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، از پرچم‌دار امسال خود یعنی G5 رونمایی کند. این شرکت دیروز با انتشار خبر دیگری عنوان کرد که در کنار G5 از گوشی‌های جدید و […]

تقریبا حالا دیگر بر کسی پوشیده نیست که شرکت بزرگ و محبوب ال‌جی قصد دارد در کنفرانس جهانی موبایل امسال (MWC 2016) که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد، از پرچم‌دار امسال خود یعنی G5 رونمایی کند. این شرکت دیروز با انتشار خبر دیگری عنوان کرد که در کنار G5 از گوشی‌های جدید و میان‌رده سری X خود هم در این رویداد سالانه پرده بر خواهد داشت.

مشخصا این تمام دستاوردهای معرفی شده ال‌جی در رویداد مذکور نبوده و این شرکت با دست پر قدرت نمایی خواهد کرد. این شرکت امروز با انتشار خبری، اذعان داشته که در کنار گوشی‌های ذکر شده، از جانشین گوشی سال‌خورده G4 Stylus که سال گذشته معرفی شده بود، با نام Stylus 2 هم در MWC 2016 رونمایی خواهد کرد.

همانطور که از نام آن مشخص است، Stylus 2 از یک قلم برخوردار بوده با این تفاوت که بجای نوک لاستیکی قلم قبلی، نوک آن دارای پوشش نانو خواهد بود. ال‌جی دلیل این تغییرات اهتمام به دقت بیشتر برای این قلم ذکر کرده است.

این گوشی با خود ویژگی‌های اختصاصی بسیاری را به ارمغان خواهد آورد که گفته شرکت، تجربه کاربری بهتری را برای کاربران رقم خواهند زد. این ویژگی‌ها شامل Pen Pop و Pen Keeper خواهند بود  که ویژگی اول با برداشتن قلم یک منوی پاپ‌آپ را روی صفحه نمایش نشان داده که در آن میان‌برهای نرم‌افزارهایی چون Pop Memo و Pop Scanner وجود دارد و ویژگی دوم هم در هنگام حرکت دادن گوشی بدون وجود قلم در درگاه مربوطه خود، به شما پیغام هشداری را مبنی بر همین موضوع یعنی عدم وجود قلم، نمایش خواهد داد.

از مشخصات و ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به برخورداری از پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن HD، حافظه رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل ارتقای 16 گیگابایتی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز اشاره کرد.

در بحث تجهیزات تصویربرداری، Stylus 2 از یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی بهره خواهد برد. همچنین این گوشی که قرار است نسخه 6 پلتفرم محبوب اندروید، یعنی اندروید مارشملو را اجرا کند و با تنوع رنگی با رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و تیتان عرضه خواهد شد، دارای ابعادی در حدود 155 × 79.6× 7.4 میلی‌متر بوده و وزنی در حدود 145 گرم خواهد داشت. ال‌‌جی در مورد قیمت Stylus 2 حرفی به میان نیاورده، اما گفته می‌شود که این گوشی قیمت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

گفتنی است Juno Cho مدیرعامل و سخنگوی شرکت LG Electronics Mobile Communications در رابطه با این گوشی گفته است: ” Stylus 2 هر دو ویژگی صفحه‌نمایش بزرگ و طراحی ویژه و اختصاصی با سخت‌افزاری مناسب را در قالب قیمت گوشی‌های میان‌رده ارائه می‌کند.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال