ال‌جی دو پرچم‌دار را در سال 2016 معرفی خواهد نمود

شرکت کره‌ای ال‌جی اخیرا گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال 2015 را منتشر کرده و از آمار بسیار جالبی را پیش روی همگان قرار داده است. اینطور که ال‌جی اعلام کرده، درآمد این شرکت نسبت به سال قبل، 27 درصد افزایش داشته و این شرکت این سه ماهه در 2015 را با درآمد اجرایی […]

شرکت کره‌ای ال‌جی اخیرا گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی چهارم سال 2015 را منتشر کرده و از آمار بسیار جالبی را پیش روی همگان قرار داده است. اینطور که ال‌جی اعلام کرده، درآمد این شرکت نسبت به سال قبل، 27 درصد افزایش داشته و این شرکت این سه ماهه در 2015 را با درآمد اجرایی 301 میلیون دلار، پشت سر گذاشته است. شرکت ال‌جی نیز همانند رقیب دیرینه خود، سامسونگ، بیشترین بخش درآمد خود را از طریق بازار گوشی‌های هوشمند به دست می‌آورد. حال این شرکت قصد دارد در سال 2016، دو پرچم‌دار جدید را معرفی نماید.

بخش‌های Home Appliance و Air Solution شرکت ال‌جی نیز از شرکت‌هایی بوده‌اند که در سه ماهه‌ی چهارم سال گذشته درآمد بسیار بالایی برای ال‌جی داشته و مجموعا 185.5 میلیون دلار را برای این شرکت به همراه داشته‌اند. فروش بسیار خوب ماشین لباس‌شویی TWIN Wash این شرکت در آمریکای شمالی و اروپا نیز سب شده تا این شرکت درآمد بسیار خوبی در این سه ماهه‌ داشته باشد. حال مدیران کره‌ای این شرکت انتظار می‌دهند که بخش LG SIGNATURE، لوازم جدید و بسیار با کیفیتی را برای سال جاری تولید و در اختیار کاربران قرار دهد.

بر خلاف سایر شرکت‌ها که شاید در زمین تلویزیون‌ها عملکرد چندان مناسبی نداشته‌اند، ال‌جی در این زمینه خوب عمل کرده و موفق به درآمد 93.4 میلیون دلاری برای این شرکت شده است. در مقایسه این میزان نسبت به همین سه ماهه در سال 2014، فروش این بخش نیز 11 درصد افزایش پیدا کرده است که از موفقیت ال‌جی در این زمینه خبر می‌دهد. در سال جاری نیز این انتظار وجود دارد که با عرضه‌ی تلویزیون‌های 4K و خمیده جدید، این شرکت بتواند درآمد بسیار بیشتری را نیز داشته باشد.

در مورد بازار تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، می‌توان گفت که اتفاقات بد و خوبی برای این شرکت رقم خورده بود. این شرکت با فروش تعداد زیادی گوشی‌هوشمند، رشد 12 درصدی در فروش این محصولات را در سه ماهه‌ی سال 2015 نسبت به همین زمان در سال 2014، تجربه کرده است. در سال 2015 از مجموع 59.7 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمندی که توسط این شرکت وارد بازار شد، بیش از 59 میلیون دستگاه از آنها به فروش رفت که در مقایسه با فروش 59.1 میلیون دستگاهی که در سال 2014 به فروش رفته بود، شاید شرایط تغییرات خاصی نداشته باشد، اما می‌توانیم بگوییم که این شرکت با کاهش 36.4 میلیون دلاری درآمد اجرایی روبه‌رو بوده است.

همانند دیگر شرکت‌ها، ال‌جی نیز احتمالا سالی بسیار سخت را پیش رو دارد و همین موضوع باعث شده تا این شرکت در کنار معرفی محصولات بسیار متنوع در قیمت‌ها مختلف، قصد معرفی دو پرچم‌دار را نیز داشته باشد تا بتواند شرایط بازار را کمی بهتر کنترل کند. به کار گرفتن این استراتژی در شرایطی که فروشندگان چیزی همچون هوآوی و شیائومی عملکرد بسیار خوبی در بازار دارند نیز می‌تواند موقعیت این تولیدکننده‌ی کره‌ای را بهتر نماید. سال گذشته نیز حرکتی مشابه با این موضوع را مشاهده کردیم. اگر به یاد داشته باشید، این شرکت معمولا دو گوشی‌هوشمند قدرتمند را معرفی می‌نمود که یکی از آنها از خانواده G Pro بود. سال 2015، ما هیچ محصولی از این خانواده ندیدیم و در عوض، محصولی جدید با نام V10 معرفی شد که البته موفقیت‌های بسیاری را نیز به همراه داشت. حال به نظر می‌رسد که ال‌جی می‌خواهد همین روند را تکرار نماید.

به هر صورت باید تا شرع کنگره جهانی موبایل 2016، جایی که ال‌جی و دیگر سازندگان قصد معرفی پرچم‌داران خود را دارند، منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال