‌الجی عرضه‌ی تلویزیون‌های 98-اینچی 8K را از نیمه‌ی دوم سال جاری آغاز می‌کند

‌ال‌جی قصد دارد سال 2016 را با قدرتی مضاعف در زمینه‌ی تلویزیون‌های هوشمند آغاز نماید و مهندسین کره‌ای این شرکت قصد دارند تلویزیون‌های 98-اینچی Super UHD یا 8K را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. همچنین قرار است نسل جدیدی از تلویزیون‌‌های 4K این شرکت نیز به همراه تکنولوژی‌های فوق‌العاده و جدید وارد بازار گردند. زمان […]

‌ال‌جی قصد دارد سال 2016 را با قدرتی مضاعف در زمینه‌ی تلویزیون‌های هوشمند آغاز نماید و مهندسین کره‌ای این شرکت قصد دارند تلویزیون‌های 98-اینچی Super UHD یا 8K را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. همچنین قرار است نسل جدیدی از تلویزیون‌‌های 4K این شرکت نیز به همراه تکنولوژی‌های فوق‌العاده و جدید وارد بازار گردند.

زمان زیادی تا شروع نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی که آن را با نام CES 2016 می‌شناسیم، باقی نمانده و ال‌جی اعلام کرده که قصد دارد در این نمایشگاه، از محصولات خلاقانه و بسیار خوبی رونمایی کند که پیشتر نمونه‌ی آنها را ندیده‌ایم. این محصولات که قرار است در اندازه‌های مختلف 65 تا 86 اینچی – در کنار تلویزیون 98-اینچی این شرکت – معرفی گردند، به آخرین استانداردها و تکنولوژی‌های مختلف همچون حالت HDR و طراحی فوق‌العاده باریک ال‌جی موسوم به ULTRA Slim مجهز شده‌اند.

پرچم‌داران این شرکت یعنی تلویزیون‌های UH9500 و UH9550 نیز با پنل‌ IPS تولید شده و به تکنولوژی‌های نوآورانه‌ی True Black Panel، که انعکاسات تصویر را به حداقل خود رسانده و نرخ کنتراست را نیز افزایش داده و در نهایت تصاویر بهتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد، و همچنین Contrast Maximizer که با جداسازی اشیاء به نمایش درآمده، کنتراست و عمق تصاویر را افزایش می‌دهد، مجهز شده و می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران رقم بزند.

تکنولوژی دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم، ULTRA Luminance نام دارد که ال‌جی زحمت زیادی برای آن کشیده است. این تکنولوژی می‌تواند با جداسازی صحیح و کامل رنگ‌های تیره از روشن، حالت HDR را به بهترین شکل ممکن پدید آورد. همینطور پورت‌های جدید HDMI با پشتیبانی از HDR و وجود موتور SDR-to-HDR، باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند ویدئوهای خود را از طریق دستگاه‌هایی به تلویزیون وصل نموده‌اند، به صورت HDR نمایش دهند.

تکنولوژی‌های بسیار زیاد و فوق‌العاده‌ی دیگری همچون ColorPrime Plus و Billion Rich Colors نیز در این نمایشگرهای جدید وجود دارند که به ترتیب، طیف وسیعی از رنگ‌ها را پردازش و آماده‌ی نمایش کرده، و همچنین با استفاده از پنل‌های 10-بیتی، پرچم‌داران ال‌جی را قادر به نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ مختلف می‌نمایند.

واقعا این شرکت تلاش داشته تا نوآوری‌های زیادی را با محصولات جدید خود همراه نماید که اینطور که به نظر می‌رسد، این شرکت نیز در این امر موفق بوده است. مدیران این شرکت نیز با اطمینانی عجیب در مورد محصولات خود صحبت می‌کنند و قصد دارند معنایی جدید از تلویزیون‌ها را در نمایشگاه CES 2016 پدید آورند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال