ال‌جی از گوشی‌های جدید سری X خود در MWC رونمایی خواهد کرد

ال‌جی رسما خانواده‌ی جدید گوشی‌های هوشمند “X” را معرفی و اعلام کرد که هفته‌ی آینده در کنگره جهانی موبایل 2016، این دو گوشی‌هوشمند و جدید را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. اینطور که ال‌جی اعلام کرده، نام این محصولات جدید X Screen و X Cam بوده و هدف از عرضه‌ی آنها نیز جذب مشتریانیست […]

ال‌جی رسما خانواده‌ی جدید گوشی‌های هوشمند “X” را معرفی و اعلام کرد که هفته‌ی آینده در کنگره جهانی موبایل 2016، این دو گوشی‌هوشمند و جدید را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. اینطور که ال‌جی اعلام کرده، نام این محصولات جدید X Screen و X Cam بوده و هدف از عرضه‌ی آنها نیز جذب مشتریانیست که می‌خواهند محصولاتی مقرون‌ به صرفه را خریداری و در عین حال از دوربینی قدرتمند و یا صفحه‌نمایشی با کیفیت نیز بهره‌مند گردند.

اولین گوشی که آن را با نام X Cam می‌شناسیم به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن FullHD مجهز شده که کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند تصاویر را به خوبی نمایش دهد. چیپ به کار رفته در این گوشی نیز پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز داشته و در کنار آن نیز 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول به حساب می‌آیند. باتری قدرتمند 2520 میلی‌آمپر ساعتی این محصول نیز می‌تواند ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی را کامل کند. اما همانطور که از نام این گوشی معلوم است، باید با محصولی با کیفیت بالای دوربین روبه‌رو باشیم. اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند این محصول از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی نیز اندروید 6.0 مارشمالو بوده و وزن این محصول زیبا نیز تنها 118 گرم می‌باشد.

از سوی دیگر، ال‌جی گوشی‌هوشمند زیبا و X Screen را نیز معرفی نموده که به دو صفحه‌نمایش مجهز شده است. صفحه‌نمایش اصلی این دستگاه اندازه‌ای 4.93 اینچی با رزولوشن HD داشته و همانند گوشی‌هوشمند V10، از صفحه‌نمایش دومی با اندازه‌ی 1.76 اینچ و رزولوشن 520×80 بهره می‌برد که می‌تواند تکنولوژی و پیشرفته بودن محصولات ال‌جی را به رخ دیگر شرکت‌ها بکشاند. پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول به حساب می‌آید. دوربین پشتی این دستگاه نیز سنسوری 13 مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم آن نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند تصاویر را با کیفیتی بالا ثبت کند. این گوشی‌هوشمند نیز همانند دیگر محصول این خانواده، به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده و به صورت کامل نیز بهینه شده است.

مدیر ارشد اجرایی شرکت ال‌جی، آقای Juno Cho اذعان داشته که هر کسی گوشی‌هوشمند خاصی را با ویژگی‌های متفاوتی دوست دارد و همین موضوع باعث شد تا ال‌جی بخواهد محصولاتی جدید را با ویژگی‌های متفاوت تولید نماید تا کاربران بتوانند انتخاب‌های بیشتر و بهتری داشته باشند. همچنین وی اشاره داشته که این گوشی‌های هوشمند به صورت کامل در مراسم سوم اسفند ال‌جی و یک روز پس از معرفی رسمی LG G5، رونمایی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال