ال‌جی نام تجاری G5 SE را به‌نام خود ثبت کرد

در حرکتی که شاید در نگاه اول بتوان به کپی کردن ایده‌ی شرکت اپل از انتخاب کردن نام SE پی برد، شرکت ال‌جی نام تجاری G5 SE را در کره جنوبی به ثبت رساند. به نظر می‌رسد که حالا شرکت دیگری غیر از اپل، پسوند SE را به عنوان برندی برای محصول خود قبول دارد […]

در حرکتی که شاید در نگاه اول بتوان به کپی کردن ایده‌ی شرکت اپل از انتخاب کردن نام SE پی برد، شرکت ال‌جی نام تجاری G5 SE را در کره جنوبی به ثبت رساند. به نظر می‌رسد که حالا شرکت دیگری غیر از اپل، پسوند SE را به عنوان برندی برای محصول خود قبول دارد و احتمالا شرکت اپل نیز با منتشر شدن خبر استفاده ال‌جی از پسوند SE، کمی عصبانی باشد!

این خبر که به صورت رسمی منتشر شده، تنها در مورد این حرکت ال‌جی اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داده و ما هیچ چیزی در مورد برنامه‌ی این شرکت برای آینده نمی‌دانیم چرا که هنوز مشخص نیست که ال‌جی می‌خواهد همانند اپل، نسخه‌ی کوجکتر پرچم‌دار خود را با این نام عرضه نماید و یا اینکه قصد دارد محصولاتی کاملا جدید را در این سری خلق کند.

جالب است بدانید که حتی ال‌جی لوگوی مربوط به این علامت تجاری را نیز در فضای مجازی منتشر نموده و به نظر می‌رسد که می‌خواهد به صورتی کاملا جدی، از این برند و عنوان برای محصولات بعدی خود استفاده نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال