ال‌جی از مانیتورها و لپ‌تاپ‌ سال‌ آینده خود قبل از رویداد CES پرده برداشت

شاید چندی پیش مونیتورهای دارای رزولوشن فول اچ‌دی به‌عنوان بهترین‌های بازار شناخته می‌شدند؛ اما امروز دیگر این‌گونه مونیتورها به یک محصول نرمال تبدیل گشته و در شمار محصولات رده‌بالای بازار قرار نمی‌گیرند و شاید کاربران حرفه‌ای کمتر برای خرید آن‌ها از خود اشتیاق نشان دهند. با این حال شرکت کره‌ای تبار ال‌جی که در زمینه […]

شاید چندی پیش مونیتورهای دارای رزولوشن فول اچ‌دی به‌عنوان بهترین‌های بازار شناخته می‌شدند؛ اما امروز دیگر این‌گونه مونیتورها به یک محصول نرمال تبدیل گشته و در شمار محصولات رده‌بالای بازار قرار نمی‌گیرند و شاید کاربران حرفه‌ای کمتر برای خرید آن‌ها از خود اشتیاق نشان دهند. با این حال شرکت کره‌ای تبار ال‌جی که در زمینه تولید مانیتور از پیشگامان این حوزه است، از مونیتورهای فول اچ‌دی جدید خود رونمایی کرده که ممکن است دوباره نظر کاربران رو به محصولات با این رزولوشن جلب کند.

این شرکت به‌تازگی از آخرین سری مونیتورهای خود پرده برداشته که اگر شما کاربر حرفه‌ای بوده و به دنبال مانیتورهای فوق عریض می‌گردید، سه مونیتور جدید ال‌جی با شماره مدل‌های UC98، UC88 و UM88 احتمالاً گزینه‌های خوبی برای شما خواهند بود. دو مدل اول دارای صفحه‌نمایشی منحنی بوده که تجربه‌ای فوق‌العاده را برای کاربران فراهم می‌آورند و مدل سوم نیز دارای صفحه‌نمایشی تخت است که در زمره مدل‌های معمولی بازار قرار می‌گیرد.

34UC98-640x410

هر سه مدل این مونیتورها دارای صفحه‌نمایشی از نوع IPS بوده که برای انجام اعمال چندوظیفه‌ای یا مولتی‌تسکینگ بهینه شده‌اند. همچنین این مانیتورها دارای رزولوشن QHD 3440 در 1440 پیکسل بوده و دو مدل UC98 و UM88 از پورت تاندربولت 2 هم برخودار هستند. گفتنی است مدل UC88 دارای دو نسخه 29 و 34 اینچی بوده و از فناوری FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می‌کنند که به طبع انتخاب خوبی برای گیمرها و افرادی که به‌صورت حرفه‌ای بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌دهند، خواهد بود.

حال اگر مونیتورهای فوق عریض مدنظر شما نیست، ال‌جی مانیتورهای اولترا اچ‌دی 4K خود را هم نیز رونمایی کرده که مدل‌های UD88 و UD68 هستند. این دو مانیتور از درگاه یو‌اس‌بی Type-C پشتیبانی کرده و انتخاب خوبی برای افراد حرفه‌ای که به دنبال رزولوشن‌های بالا برای کار خود هستند، نظیر ویرایشگرهای تصاویر و ویدئوی که به، خواهد بود. مدل UD88 دارای تنظیمات رنگی Rec.79 و SMPTE-C بوده که از استاندارهای تلویزیون به شمار می‌رود. این موضوع کاربران را قادر خواهد ساخت تا بر اساس محتوای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش، سریعاً تصویر را تنظیم کنند.

شایان ذکر است که ال‌جی قصد دارد تا لپ‌تاپ 15.6 اینچی خود موسوم به Gram را در رویداد CES معرفی کند. این لپ‌تاپ که قرار است نسخه 10 سیستم‌عامل محبوب ویندوز را اجرا کند، از نسل ششم پردازنده‌های اینتل برخوردار خواهد بود.

نکته جالب توجه در مورد رونمایی ال‌جی از محصولات جدید خود این است که غول کره‌ای علی‌رغم اینکه این محصولات برای سال‌ آینده میلادی هستند، از آن‌ها پیش از رویداد CES 2016 پرده برداشته است. متأسفانه در مورد قیمت این محصولات اطلاعاتی در اختیار نیست و احتمال می‌رود که ال‌جی جزئیات بیشتری را در رویداد CES 2016 ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال