ال‌جی گوشی‌های هوشمند میان‌رده X5 و X Skin را معرفی کرد

سری گوشی‎های X ال‎جی همواره منبعی از شگفتی بوده‎اند و حالا این شرکت از دو دستگاه جدید به اسم‎های LG X5 و LG X Skin رونمایی کرده است. هر دو اعضای جدید خانواده‎ی X نسبتا مشابه با گوشی LG X Power هستند به استثنای تغییر در اندازه و ظرفیت باتری. LG X5 گوشی LG X5 […]

سری گوشی‎های X ال‎جی همواره منبعی از شگفتی بوده‎اند و حالا این شرکت از دو دستگاه جدید به اسم‎های LG X5 و LG X Skin رونمایی کرده است. هر دو اعضای جدید خانواده‎ی X نسبتا مشابه با گوشی LG X Power هستند به استثنای تغییر در اندازه و ظرفیت باتری.

LG X5

گوشی LG X5

گوشی LG X5 دارای یک صفحه‎ی نمایش بزرگتر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p است. این گوشی جدید به نسبت X Power باریک‎تر و اندکی سبک‎تر است به نحوی ضخامتی برابر با 7.7 میلی‎متر و وزنی معادل 133 گرم دارد (در مقابل X Power 139 گرمی است). البته ظرفیت باتری کاهش بسیار زیادی داشته و به 2800 میلی‎آمپر ساعت رسیده است (در مقابل ظرفیت باتری 4100 میلی‎آمپر ساعت).

این گوشی دارای یک پردازنده‎ی متوسط 4 هسته‎ای (با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز) به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی) بوده و سیستم‎عامل آن اندروید مارشملو 6.0 است. دوربین مشابه با دوربین گوشی X Power از نوع 13 مگاپیکسلی با کیفیت ویدیوی 1080P است. تمامی این سه گوشی دوربین‎های سلفی 5 مگاپیکسلی دارند.

هر دو گوشی LG X5 و X Power از اواخر هفته‎ی جاری روانه‎ی بازار کره‎ی جنوبی به رنگ‎های مشکی و سفید و با قیمتی برابر با 175 دلار، خواهند شد.

LG X Skin

گوشی LG X Skin

این مدل جدید دارای یک نمایشگر 5 اینچی و در بین این سه گوشی باریک‎ترین و سبک‎ترین به شمار می‎رود به نحوی که ضخامت آن 6.9 میلی‎متر و وزن آن 122 گرم است. این گوشی نیز دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 و پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز ولی میزان رم کمتری است (1.5 گیگابایت). همان‎طور که می‎توانید حدس بزنید، باتری آن ظرفیت کمتری دارد، 2100 میلی‎آمپر ساعت.

دوربین گوشی LG X Skin رزولوشن پایین‎تری، 8 مگاپیکسل، با وجود گران‎قیمت‎تر بودن به نسبت دو گوشی دیگر دارد و قیمت آن برابر با 200 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال