کاربران گوشی V20 ال‌جی از شکننده بودن شیشه لنز دوربین آن گزارش داده‌اند

کاربران گوشی V20 ال‌جی مدعی شده‌اند که شیشه‌ی لنز دوربین اصلی گوشی به راحتی می‌شکند. در برخی از این گزارش‌ها آمده است که شیشه‌ی لنز دوربین اصلی این گوشی بدون هیچ‌گونه فشاری شکسته تا باعث شود گمانه‌زنی‌هایی در زمینه‌ی معیوب بودن ال‌ای‌دی به کار رفته منتشر شوند. برخی از این کاربران گزارش داده‌اند که شیشه‌ی […]

کاربران گوشی V20 ال‌جی مدعی شده‌اند که شیشه‌ی لنز دوربین اصلی گوشی به راحتی می‌شکند. در برخی از این گزارش‌ها آمده است که شیشه‌ی لنز دوربین اصلی این گوشی بدون هیچ‌گونه فشاری شکسته تا باعث شود گمانه‌زنی‌هایی در زمینه‌ی معیوب بودن ال‌ای‌دی به کار رفته منتشر شوند. برخی از این کاربران گزارش داده‌اند که شیشه‌ی لنز دوربین اصلی V20 از همان لحظه‌ی خرید شکننده بوده و برخی دیگر بعد از چند روز استفاده این مشکل را مشاهده کرده‌اند.

علاوه‌بر گزارش کاربران، آزمایش‌های انجام شده در ویدئوهای سایت یوتیوب نیز این مسئله را تایید می‌کند که شیشه‌ی لنز دوربین آیفون 7 به راحتی می‌شکند. ال‌جی تاکنون بیانیه‌ای را در این مورد صادر نکرده اما در صورتی که شما هم این گوشی را خریداری کرده‌اید توصیه می‌کنیم در نگه‌داری آن بیش از پیش تلاش کنید و از کاورهای محافظ لنز دوربین گوشی استفاده کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال