گوشی V20S ال‌جی با مشخصات V20 و با اندازه کوچکتر در راه است

گوشی V20 شرکت ال‌جی با داشتن دو نمایشگر و ویژگی‌های جذاب دیگر ممکن است برای اروپا عرضه نشود اما به نظر می‌رسد ال‌جی گوشی مرموزی را در نظر گرفته تا برای این مناطق معرفی و عرضه کند تا به عبارتی این گوشی مرموز جایگزین گوشی V20 شود. گوشی V20S یک نسخه‌ی دیگری از گوشی V20 […]

گوشی V20 شرکت ال‌جی با داشتن دو نمایشگر و ویژگی‌های جذاب دیگر ممکن است برای اروپا عرضه نشود اما به نظر می‌رسد ال‌جی گوشی مرموزی را در نظر گرفته تا برای این مناطق معرفی و عرضه کند تا به عبارتی این گوشی مرموز جایگزین گوشی V20 شود.

گوشی V20S یک نسخه‌ی دیگری از گوشی V20 شرکت ال‌جی به حساب می‌آید که تقریبا تمامی مشخصه‌های پرچم‌دار فعلی ال‌جی را با خود یدک می‌کشد و قرار است برای اکثر مناطق عرضه شود. این گوشی همانند برادر بزرگ‌تر خود دارای نمایشگری دوگانه خواهد بود اما نمی‌توان آن را به عنوان یک پرچم‌دار قدرت‌مند به حساب آورد.

درواقع این گوشی ممکن است در ژاپن کار خود را آغاز کرده باشد. گوشی LG isai Beat به تازگی در این کشور معرفی شده و شباهت‌ بسیاری به گوشی V20 ال‌جی دارد. نمایشگر این گوشی کمی کوچک‌تر شده و به 5.2 اینچ کاهش یافته و حافظه‌ی داخلی آن نیز به 32 گیگابایت رسیده است. دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی از جمله چیپست اسنپ‌دراگون 820 همانند گوشی V20 ال‌جی بوده و تفاوت زیادی در این محصول دیده نمی‌شود.

گوشی V20S ال‌جی با مشخصات V20 و با اندازه کوچکتر در راه است

معمولا شرکت ال‌جی نسخه‌های متفاوتی را از پرچم‌دار خود عرضه می‌کند و محصول مورد اشاره نیز می‌تواند یکی از نسخه‌های V20 به حساب آید. از سوی دیگر،‌ پرچم‌دار فعلی چشم‌بادامی‌های کره‌ای در اروپا عرضه نشده و V20S باتوجه اندازه‌ی کوچک‌تر خود می‌تواند جایگزین مناسبی به حساب آید چراکه کاربران اروپایی معمولا گوشی‌های کوچک‌تر را می‌پسندند. ضدآب بودن V20S نیز می‌تواند به عنوان یکی از ویژگی‌های خوب آن تلقی شود و کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. حالا تنها باید منتظر معرفی نسخه‌ی جدید پرچم‌دار شرکت ال‌جی و تغییر و تحولات احتمالی این گوشی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال