ساعت هوشمند Sport ال‌جی با LTE, NFC, GPS و نمایشگر ضربان قلب 100 دلار بیشتر از مدل Style قیمت دارد

ال‌جی با همکاری شرکت گوگل در تاریخ 30 بهمن ماه قصد دارد از دو ساعت‌هوشمند جدید خود مبتنی بر دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیندنی گوگل رونمایی کند. این دو ساعت‌هوشمند که Sport و Style نام گرفته اولین ساعتی خواهند بود که به صورت پیش‌فرض با اندروید ویر 2 روانه بازار می‌شوند. تصویر ساعت‌هوشمند Style ال‌جی پیش […]

ال‌جی با همکاری شرکت گوگل در تاریخ 30 بهمن ماه قصد دارد از دو ساعت‌هوشمند جدید خود مبتنی بر دومین نسخه از سیستم‌عامل پوشیندنی گوگل رونمایی کند. این دو ساعت‌هوشمند که Sport و Style نام گرفته اولین ساعتی خواهند بود که به صورت پیش‌فرض با اندروید ویر 2 روانه بازار می‌شوند.

تصویر ساعت‌هوشمند Style ال‌جی پیش از این منتشر شده بود و تنها تصویر بالا از این ساعت فاش شده است. حالا شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که براساس آن ساعت‌هوشمند Sport ال‌جی با قیمت 349 دلاری در بازار آمریکا برای فروش قرار می‌گیرد؛ این بدان معناست که ساعت‌هوشمند مورد اشاره 100 دلار بیشتر از ساعت‌هوشمند Style قیمت خواهد داشت.

البته قابلیت‌های ساعت Sport نسبت به ساعت Style شاید ارزش خرج کردن بیشتر را داشته باشد. این ساعت به قابلیت‌های ارتباطی نظیر جی‌پی‌اس، نسل چهارم اینترنت همراه، NFC و سنسور ضربان قلب مجهز گردیده است که در ساعت بزرگ‌تر ال‌جی آن را شاهد نخواهیم بود.

فعلا مشخص نیست که آیا ال‌جی مدل‌های مختلفی را برای ساعت‌هوشمند Sport در نظر گرفته یا خیر اما هر چه که باشد، قیمت این ساعت‌هوشمند از 349 دلار شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال