ال‌جی پنل‌های باریک و تاشوی OLED خود را در CES به نمایش خواهد گذاشت؛ ضخامتی کاغذ مانند

برای اولین‌بار در سال 2014 بود که شرکت ال‌جی از پنل‌های OLED بسیار باریک خود که امکان لوله شدن داشتند، رونمایی نمود. حال این شرکت قصد دارد نسلی جدید از این پنل‌ها را که فوق‌العاده باریک و پیشرفته هستند را در نمایشگاه CES امسال به نمایش بگذارد. طبق گفته‌های ال‌جی، ضخامت این پنل‌ تنها 3 […]

برای اولین‌بار در سال 2014 بود که شرکت ال‌جی از پنل‌های OLED بسیار باریک خود که امکان لوله شدن داشتند، رونمایی نمود. حال این شرکت قصد دارد نسلی جدید از این پنل‌ها را که فوق‌العاده باریک و پیشرفته هستند را در نمایشگاه CES امسال به نمایش بگذارد.

طبق گفته‌های ال‌جی، ضخامت این پنل‌ تنها 3 سانتی‌متر بوده و رزولوشن آن نیز 1200×810 می‌باشد. هر چند هنوز مشخص نیست که تکنولوژی جدید و یا خاصی نیز با این پنل‌های جدید همراه شده یا نه، اما شکی نیست که این پنل‌های OLED می‌توانند آینده‌ی دنیای گجت‌ها و تکنولوژی را دگرگون سازند. تصور کنید که با وجود این پنل‌ها، چه وسایلی را می‌توان تولید نمود.

این تمام موضوع نیست و ال‌جی قصد معرفی یک تلویزیون جدید در این نمایشگاه را نیز دارد. اینطور که اخبار نشان می‌دهند، تلویزیون OLED و 55-اینچی شرکت ال‌جی، ضخامتی به اندازه یک کاغذ داشته و می‌تواند دو تصویر متفاوت را به صورت همزمان در دو طرف خود پخش نماید. همچنین این شرکت نمایشگرهایی برای داخل خودروها نیز دارد که قرار است در اندازه‌های 25-اینچی و به صورت خمیده با پنل LCD و همچنین 10.3-اینچی با پنل LCD معرفی نماید که نمایشگر کوچکتر، می‌تواند هنگام به دست داشتن دستکش نیز کار کند.

به هر حال ال‌جی یکی از شرکت‌هاییست که سالانه در نمایشگاه CES 2016 از تکنولوژی‌های بسیار خوبی رونمایی می‌کند که همیشه نیز جذاب بود‌ه‌اند. امسال نیز باید منتظر باشیم و ببینیم که مدیران این شرکت کره‌ای، چه برنامه‌ای دارند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال