ال‌جی عرضه‌ی جهانی گوشی تاشو و هوشمند Wine Smart را آغاز نمود

بسیاری از افراد هستند که داشتن یک گوشی تاشوی شیک را به داشتن گوشی‌های لمسی ترجیح می‌دهند. در یک دهه‌ی گذشته نیز گوشی‌های تاشو، از جایگاه بسیار خاصی میان کاربران بهره‌مند بودند. در سال‌های اخیر شرکت‌های مختلف چینی افدام به تولید گوشی‌های هوشمند تاشو نموده‌اند تا بتوانند کاربرانی را که هنوز هم تمایل به داشتن گوشی […]

بسیاری از افراد هستند که داشتن یک گوشی تاشوی شیک را به داشتن گوشی‌های لمسی ترجیح می‌دهند. در یک دهه‌ی گذشته نیز گوشی‌های تاشو، از جایگاه بسیار خاصی میان کاربران بهره‌مند بودند. در سال‌های اخیر شرکت‌های مختلف چینی افدام به تولید گوشی‌های هوشمند تاشو نموده‌اند تا بتوانند کاربرانی را که هنوز هم تمایل به داشتن گوشی تاشو دارند، جذب خود کنند. این شرکت‌ها برای عرضه‌ی محصولات خود تنها بازار چین را انتخاب کرده‌اند اما حالا کمپانی کره‌ای ال‌جی، با عرضه‌ی جهانی گوشی تاشو Wine Smart، قصد دارد کاربران سراسر دنیا را برای خرید گوشی تاشوی خود ترغیب نماید.

شاید در سال‌های اخیر شما هم در مورد گوشی‌های تاشو ال‌جی و سامسونگ شنیده باشید. این محصولات قدرت بالایی نداشتند اما می‌توانستیم به عنوان یک محصول میان‌رده به آنها نگاه کنیم. ولی متاسفانه گوشی Wine Smart همانند آنها نبوده و به صفحه‌نمایشی 3.2-اینچی با وضوح تصویر 320×480  مجهز شده است. همچنین 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD و پردازنده‌ای 4-هسته‌ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز، از مشخصات اصلی این گوشی به حساب می‌آید.

LG Wine Smart brings the flip back to the phone, globally 2

درست است، LG Smart Wine یک محصول رده‌پایین به حساب می‌آید اما ظاهر این گوشی، بسیار شیک و زیبا طراحی شده و حتی در آن، کیبورد سنتی و قدیمی مدل T9 نیز به چشم می‌خورد. با اینکه این گوشی محصولی ساده است، اما کاملا هوشمند بوده و سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 بر روی آن نصب شده است. پشتیبانی از WiFi، بلوتوث نسخه‌ی 4.0 و شبکه‌ی 4G/LTE نیز از دیگر مواردی هستند که باید در مورد این گوشی به آنها اشاره کنیم.

LG Smart Wine ترکیبی از تکنولوژی‌های روز و طراحی نو و ایده‌های نوستالژیک می‌باشد که می‌تواند با ظاهر زیبا و مدرن خود، افراد زیادی را جذب خود کند. از طرفی قدرت آن چندان بالا نیست که البته این مورد نیز معقولانه انجام شده. واقعا افرادی که به سراغ خرید یک گوشی تاشو می‌روند، انتظار زیادی جز هوشمند بودن از آن ندارند، اما Smart Wine در کنار طراحی زیبا، بسیار هوشمند نیز بوده و به بهترین نسخه‌ی موجود از سیستم‌عامل اندروی بروز شده است.

هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده اما طبق اخبار موجود، به نظر می‌رسد که این محصول، قیمتی معفول داشته باشد. ال‌جی قصد دارد فروش گوشی Smart Wine را تا ماه جاری در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، لهستان، قزاقستان و ژاپن آغاز نماید. همچنین هیچ خبری در مورد عرضه و یا عدم عرضه‌ی این محصول در سایر کشورها منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال