ال‌جی از نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad II در کره جنوبی پرده برداشت

در حالی که تنها یک ماه از عرضه تبلت 8 اینچی G Pad II ال‌جی نمی‌گذرد، این شرکت حالا یک مدل 10 اینچی آن را در همین کشور معرفی کرده است. پیش‌ازاین تبلیغات این تبلت در ماه گذشته انجام شده و خود آن در رویداد IFA امسال در شهر برلین رونمایی شده بود. از مشخصات […]

در حالی که تنها یک ماه از عرضه تبلت 8 اینچی G Pad II ال‌جی نمی‌گذرد، این شرکت حالا یک مدل 10 اینچی آن را در همین کشور معرفی کرده است. پیش‌ازاین تبلیغات این تبلت در ماه گذشته انجام شده و خود آن در رویداد IFA امسال در شهر برلین رونمایی شده بود.

از مشخصات این تبلت می‌توان به برخورداری از یک چیپست چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس کاری 2.26 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 330، صفحه‌نمایش WUXGA با رزولوشن 1920×1200، 2 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت و باتری 7400 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

LG-G-Pad-10-1-II-Launhced-1

از لحاظ دوربین هم تبلت ال‌جی از یک دوربین اصلی با سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت خود بهره برده و دوربین جلوی آن سنسوری 2 مگاپیکسلی دارد. همچنین G Pad II از نسل 4 ارتباطات مخابراتی پشتیبانی کرده و مجهز به بلوتوث نسخه 4.1، Wi Fi 802.11 a/b/g/n/ac، به همراه درگاه کارت میکرو اس‌دی و GPS/A-GPS است و با وزنی 487 گرمی، ابعادی معادل 254.3×161.1×7.8 میلی‌متر دارد. ال‌جی ادعا کرده است که این تبلت در مقایسه با تبلت‌های با سایز مشابه، نازک‌ترین ضخامت را دارد.

LG-G-Pad-10-1-II-Launhced-4

این تبلت ال‌جی سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه 5.1.1 با رابط کاربری ال‌جی را اجرا کرده و دارای قابلیت‌های نرم‌افزاری نظیر حالت خواندن، دو پنجره همزمان در کنار هم و نصب پیش‌فرض نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس است.

LG G Pad II 10.1 قرار است در دو نسخه وای فای و 4G با رنگ برنز درخشان به بازار عرضه شده و انتظار می‌رود قیمتی در حدود 360 دلار داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال