ال‌جی تبلت جدید G Pad III 8.0 را معرفی کرد؛ پردازنده 8 هسته‌ای و نمایشگر 8 اینچی

شرکت ال‌جی به تازگی از یک تبلت جدید رونمایی به عمل آورده است.این تبلت G Pad III 8.0 نام داشته و دارای یک تراشه هشت هسته‌ای به همراه نمایشگر 8.0 اینچی با دقت 1920 × 1200 پیکسل است. میزان حافظه داخلی این دستگاه برابر با 16 گیگابایت بوده و از طرفی می‌تواند تا میزان دو ترابایت از کارت […]

شرکت ال‌جی به تازگی از یک تبلت جدید رونمایی به عمل آورده است.این تبلت G Pad III 8.0 نام داشته و دارای یک تراشه هشت هسته‌ای به همراه نمایشگر 8.0 اینچی با دقت 1920 × 1200 پیکسل است. میزان حافظه داخلی این دستگاه برابر با 16 گیگابایت بوده و از طرفی می‌تواند تا میزان دو ترابایت از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی نماید. دقت دوربین اصلی این تبلت برابر با 5 مگاپیکسل است.

ابعاد دقیق این تبلت برابر با 210.7 × 124.1 × 7.9 میلی‌متر بوده و وزنی برابر با 309 گرم دارد. این تبلت به طور پیشفرض تسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را پشتیبانی خواهد کرد. تبلت G Pad III 8.0 هم اینک در کشور کانادا با قیمت تقریبی 185 دلار قابل خریداری است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت‌های خبری منبع، این تبلت به منظور استفاده توسط کاربران جوان طراحی و تولید شده است و بدین منظور دارای نیز بسیار مقرون به صرفه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال