ال‌جی در سال 2017 دست پر به میدان می‌آید؛ معرفی 6 گوشی میان‌رده جدید در CES

هرچه به پایان سال 2016 نزدیک می‌شویم مسلماً به اواخر اولیم ماه سال جدید میلادی که زمان برگزاری CES 2017 است، نیز نزدیک‌تر شده و بازار شایعات پیرامون گوشی‌های معرفی شده در این مراسم بیش‌تر خواهد شد. این‌بار ال‌جی شرکتی بوده که شایعه جدیدی منتر کرده تا طرفدارانش مشتاق‌تر کند. در حقیقت گفته شده که […]

هرچه به پایان سال 2016 نزدیک می‌شویم مسلماً به اواخر اولیم ماه سال جدید میلادی که زمان برگزاری CES 2017 است، نیز نزدیک‌تر شده و بازار شایعات پیرامون گوشی‌های معرفی شده در این مراسم بیش‌تر خواهد شد. این‌بار ال‌جی شرکتی بوده که شایعه جدیدی منتر کرده تا طرفدارانش مشتاق‌تر کند. در حقیقت گفته شده که این شرکت کره‌ای تبار قصد دارد در مراسم پیش رو از 6 گوشی جدید رونمایی کند. البته لازم به ذکر است که هیچ‌کدام از این گوشی‌ها رده‌بالا نبوده و به نظر می‌رسد که ال‌جی معرفی پرچمدار بعدی خود را به کنفرانس جهانی موبایل سال 2017 موکول کرده است.

خوشبختانه نام این 6 گوشی نیز به همراه مشخصات آن‌ها منتشر شده و خیال همه را راحت کرده است.

اولین گوشی K3 2017 که بوده که جایگزین گوشی فعلی K3 خواهد بود و از نمایشگر 4.5 اینچی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی در کنار یک باتری 2100 میل‌آمپرساعتی بهره‌ خواهد برد که به‌نظر می‌رسد تنها در بخش باتری و دوربین جلو نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است.

گوشی بعدی K4 2017 با نمایشگر 4.7 اینچی، دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و نیز برخورداری از یک باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد که این مورد در مقایسه با نسل قبلی‌اش یعنی K4 در هر سه گزینه اندازه نمایشگر، رزولوشن دوربین و ظرفیت باتری بهتر شده است.

گوشی K8 2017 دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن تصویر 720 پیکسلی، دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 5 و باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این گوشی نیز در مقایسه با K8 2016 در ظرفیت باتری و کیفیت دوربین اصلی پیشرفت خواهد داشت و اندازه نمایشگر همچون پیش باقی خواهد ماند.

گوشی K10 2017 با نمایشگر 5.3 اینچی و رزولوشن 720 پیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع، سنسور اثرانگشت و طراحی منحنی عرضه خواهد داشت که در اکثر موارد با نسل قبلی خود متفاوت بوده و بهبود یافته است.

گوشی X caliber با داشتن گواهینامه IP68 و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برای استفاده‌های امنیتی و نظامی مناسب بوده ضمن اینکه از باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپرساعتی نیز برخوردار خواهد بود.

و در نهایت گوشی Stylus 3 ال‌جی که مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی سلفی به همراه فلاش LED خواهد بود. همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است این گوشی از یک قلم دیجیتال نیز بهره برده و از دیگر مشخصات آن می‌توان به وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی که 200 میلی‌آمپرساعت بزرگتر از نسل قبلی خود، Stylus 2 است، اشاره کرد.

همان‌طور که در بالا نیز ذکر شد، انتظار می‌رود که شرکت ال‌جی در مراسم MWC سال آینده نیز از گوشی X power 2 پرده بردارد که به احتمال زیاد دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، سنسور 13  مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی با زاویه دید وسیع خواهد بود. ضمناً این گوشی مجهز به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی نیز خواهد بود. گفتنی است X power 2 در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی X power، از نظر اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری تفاوت خواهد داشت.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعاتی که از بخش بازاریابی شرکت ال‌جی به‌دست آمده، عرضه گوشی‌های جدید سری K ال‌جی از اواسط بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و برای عرضه گوشی X power 2 بهتر است زودتر از اردیبهشت ماه سال آینده منتظر نباشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال