سرانجام ال‌جی V10 رسماً رونمایی شد؛ صفحه‌نمایش ثانویه و 2 دوربین سلفی

بالاخره ال‌جی پس از حرف و حدیث‌های فراوان از گوشی‌هوشمند رده‌بالای V10 رسماً رونمایی کرد. این پرچم‌دار چشم بادامی‌ها که از یک صفحه‌نمایش ثانویه به همراه دوربین سلفی دوگانه برخوردار است، قرار است از همین ماه در 5 رنگ، مشکی، سفید، بژ، آبی اقیانوس و آبی عقیق، به بازارهای کره‌جنوبی عرضه شود. همان‌طور که پیش […]

بالاخره ال‌جی پس از حرف و حدیث‌های فراوان از گوشی‌هوشمند رده‌بالای V10 رسماً رونمایی کرد. این پرچم‌دار چشم بادامی‌ها که از یک صفحه‌نمایش ثانویه به همراه دوربین سلفی دوگانه برخوردار است، قرار است از همین ماه در 5 رنگ، مشکی، سفید، بژ، آبی اقیانوس و آبی عقیق، به بازارهای کره‌جنوبی عرضه شود.

v10

همان‌طور که پیش از این در شایعات آمده بود، یکی از ویژگی‌های مهم و جالب‌توجه این دستگاه، برخورداری آن از یک صفحه‌نمایش ثانویه است که درست بالای نمایشگر اصلی 5.7 QHD آن قرار دارد. این صفحه‌نمایش اضافی که اندازه 2.1 اینچی و رزولوشن 1080 در 16 پیکسلی دارد، قادر است میانبر اپلیکیشن‌های مختلف و اطلاعاتی از این دست را نمایش دهد.

جدا از این ابتکار جدید ال‌جی، V10 از یک جفت دوربین سلفی در جلو بهره‌ می‌برد که یکی از آن‌ها دارای زاویه استاندارد و دیگری زاویه‌ عریض‌تری دارد که به‌منظور آسان‌تر شدن گرفتن تصاویر سلفی گروهی در این دستگاه تعبیه شده است.

lg v10 2

این فبلت جدید ال‌جی، از یک بدنه 360L فولاد ضدزنگ برخوردار بوده که صفحه‌نمایش آن با دو لایه گوریلا گلس 4 پوشیده شده است. قاب پشتی دستگاه که قابل برداشتن است، از یک ماده سیلیکون مانند موسوم به Dura Skin تولید شده است.

در بحث سخت‌افزار، ال‌جی V10 از یک چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 808، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با درگاه کارت میکرو‌اس‌دی بهره‌مند است. یک حسگر اثر انگشت زیر دکمه پاور دستگاه، Hi Fi DAC، پشتیبانی کامل ارتباطات مخابراتی و باتری 3000 میلی‌آمپر‌ساعتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری محصول جدید ال‌جی است. همچنین این دستگاه اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی را اجرا خواهد کرد.

lg v10 3

دوربین اصلی این فبلت سنسوری 16 مگاپیکسلی داشته که دیافراگمی با f/1.8 دارد و مانند پرچم‌دار پیشین این شرکت، جی 4، مجهز به فوکوس لیزری خودکار است. این بار ال‌جی برای دوربین این گوشی، یک سری تنظیمات دستی را تعبیه کرده که بر اساس آن می‌توان حجم صدای کلیپ‌های در حال فیلم‌برداری را تنظیم کرد.

از لحاظ اندازه‌های فیزیکی، ال‌جی V10 ابعادی برابر با 159.6 در 79.3 در 8.6 میلی‌متر و وزنی معادل 192 گرم خواهد داشت.

قرار است این پرچم‌دار جدید ال‌جی، در چین و سایر کشورهای آسیایی، آمریکا، آمریکای لاتین و کشورهای شرق میانه عرضه شود. جزئیات تاریخ عرضه و قیمت آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

می‌توانید ویدئوی معرفی گوشی‌هوشمند ال‌جی V10 را در زیر مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/qcHh6[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال