گزارش مالی LG منتشر شد: 60 درصد کاهش درآمد در اثر فروش پایین تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند

به تازگی گزارش مالی شرکت LG برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری منتشر شد اما نتیجه‌ی آن چندان جالب نبود و ارقام موجود، در پایین‌ترین میزان خود از سه ماهه‌‌ی پایانی سال 2013 تا کنون هستند. طبق برآوردهای انجام شده، درآمد کمپانی کره‌ای LG در سه ماهه‌ی دوم سال جاری نسبت به همین زمان در […]

به تازگی گزارش مالی شرکت LG برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری منتشر شد اما نتیجه‌ی آن چندان جالب نبود و ارقام موجود، در پایین‌ترین میزان خود از سه ماهه‌‌ی پایانی سال 2013 تا کنون هستند. طبق برآوردهای انجام شده، درآمد کمپانی کره‌ای LG در سه ماهه‌ی دوم سال جاری نسبت به همین زمان در سال گذشته، 211 میلیون دلار کاهش پیدا کرده که شاید برای بسیاری از افراد، رقمی ترسناک باشد!

با توجه به اینکه همچنان کمپانی LG به عنوان دومین تولیدکننده‌ی تلویزیون‌ها و نمایشگرها در دنیا شناخته می‌شود، اما کاهش 71.5 میلیون دلاری درآمد در این بخش، از جمله مهمترین عواملی بوده که سبب شده این شرکت کره‌ای درآمد پایینی در این سه ماهه داشته باشد. دو سال پیش نیز فروش بسیار پایین، این شرکت در معرض خطر قرار داده بود اما حالا فروش این تلویزیون‌های این شرکت، حتی از قبل نیز کمتر بوده است.

از طرفی احتمالا بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز بار دیگر با دوران تاریکی روبه‌رو خواهد شد چرا که در این سه ماه، ال‌جی موفق شده تا درآمد 173,000 دلاری داشته باشد که این میزان، به قدری پایین است که حتی می‌توان از آن صرف نظر کرد. البته جای خوشحالیست که در بخش‌هایی همچون همین بخش گوشی‌های هوشمند، این شرکت زیان خالص نداشته و تنها درآمدش پایین بوده است.

با این وجود اینکه هیچ چیزی مشخص نیست، تحلیل‌گران آینده روشنی را پیش روی این شرکت در نظر ندارند چرا که بازار گوشی‌های هوشمند بسیار شلوغ‌تر از قبل شده و ال‌جی نیز تلاش چندان زیادی در این بازار برای حفظ فروش بالای گذشته خود ندارد. از طرفی، اگر ال‌جی وضع را همینگونه رها کند، احتمالا بخش تلویزیون‌های این شرکت نیز با مشکلات زیادی همراه می‌شود و درآمد کمتری را برای LG رقم می‌زند.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما کمپانی بزرگ ال‌جی می‌تواند همچون گذشته “بزرگ” باقی بماند و یا آینده‌ای تاریکی پیش روی این شرکت خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال