اطلاعات گوشی‌هوشمند HTC A9 پیش از معرفی رسمی، توسط اپراتور فرانسوی Orange لو رفت

اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی وان A9 که قرار است هفته‌ی آینده در رویدادی رسمی از آن رونمایی شود، توسط اپراتور فرانسوی Orange منتشر شده است. اطلاعات منتشر شده از این گوشی، قیمت و مشخصات سخت‌افزاری آن را به فاش کرده است. بر اساس این اطلاعات، گوشی HTC One A9 دارای نمایشگری 5 اینچی با […]

اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی وان A9 که قرار است هفته‌ی آینده در رویدادی رسمی از آن رونمایی شود، توسط اپراتور فرانسوی Orange منتشر شده است. اطلاعات منتشر شده از این گوشی، قیمت و مشخصات سخت‌افزاری آن را به فاش کرده است.

بر اساس این اطلاعات، گوشی HTC One A9 دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080p خواهد بود. سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی گوشی و سنسوری 4 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی گوشی در نظر گرفته شده است. اچ‌تی‌سی قصد دارد این گوشی را با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، اندروید مارشمالو، روانه بازار کند. قیمت این گوشی بر اساس اطلاعات لو رفته از این اپراتور، 599 یورو معادل 686 دلار خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر شده که چند روز گذشته نیز اطلاعات دیگری از مشخصات سخت‌افزاری گوشی در بنچمارک GFC دیده شده بود. براساس این اطلاعات، اچ‌تی‌سی وان A9 دارای چیپست اسنپدراگون 615 خواهد بود و 2 گیگابایت رم و 16 گیگبایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات گوشی بوده است.

باید دید اچ‌تی‌سی با شکستی که توسط پرچمدار خود M9 تجربه کرد، آیا می‌تواند با معرفی گوشی‌های جدیدتر با طراحی متفاوت، شکست‌ خود را جبران کند یا خیر؟‌نظر شما چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال