تصاویر زنده دوربین سلفی و قاب جلوی گلکسی S7 سامسونگ به بیرون درز کرد

طبق اطلاعات منتشر شده، کمتر از یک ماه به زمان معرفی رسمی گوشی‌هوشمند گلکسی S7 سامسونگ باقی مانده و در کنار این موضوع، اطلاعات نسبتا کاملی در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند در اختیارمان قرار گرفته است که می‌تواند ما را بیش از پیش با پرچم‌دار جدید سامسونگ آشنا سازد. حال تصاویر جدیدی از این […]

طبق اطلاعات منتشر شده، کمتر از یک ماه به زمان معرفی رسمی گوشی‌هوشمند گلکسی S7 سامسونگ باقی مانده و در کنار این موضوع، اطلاعات نسبتا کاملی در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند در اختیارمان قرار گرفته است که می‌تواند ما را بیش از پیش با پرچم‌دار جدید سامسونگ آشنا سازد. حال تصاویر جدیدی از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که مربوط به خط تولید آن بوده و شاید تا کنون نمونه‌ی آنها را ندیده باشید!

اگر بخواهیم بورد این گوشی را با نسخه‌ی قبلی خود یعنی گلکسی S6 مقایسه نماییم، می‌توان بگوییم که دوربین گلکسی S7 با شماره‌ی مدل SM-G930F، بر خلاف جانشین قبلی خود که در مرکز قرار گرفته بود، در قسمت کناری این گوشی قرار دارد.

Live images of the Samsung Galaxy S7 front camera and display surface 2

در مورد خود گوشی و شکل نهایی آن نیز باید بگوییم از تصویر منتشر شده که هر چند مربوط به نسخه‌ی توسعه‌دهنده از این گوشی‌هوشمند می‌باشد، می‌توان شکل کلی پرچم‌دار بعدی سامسونگ را تشخیص داد. شکل کلید Home این گوشی نیز دقیقا همان شکل همیشگی محصولات سامسونگ را دارد و می‌تواند ما در مورد این تصویر مطمئن سازد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال