استفاده از اینترنت پرسرعت در حالت رومینگ با LTE از سوی رایتل

روابط عمومی رایتل از امکان استفاده از اینترنت پرسرعت رایتل در حالت رومینگ بین‌الملل با استفاده از فناوری LTE برای اولین بار در کشور خبر داد. با این امکان مشترکین رایتل می‌توانند در خارج از کشور و در سفرهای برون‌مرزی خود از نهابت سرعت اینترنت استفاده کنند البته تنها در مناطقی که تحت پوشش قرارداد […]

روابط عمومی رایتل از امکان استفاده از اینترنت پرسرعت رایتل در حالت رومینگ بین‌الملل با استفاده از فناوری LTE برای اولین بار در کشور خبر داد.

با این امکان مشترکین رایتل می‌توانند در خارج از کشور و در سفرهای برون‌مرزی خود از نهابت سرعت اینترنت استفاده کنند البته تنها در مناطقی که تحت پوشش قرارداد رومینگ LTE رایتل است. علاوه بر این مشترکین خارجی طرف قرارداد با رایتل نیز قادر خواهند بود در سفر به ایران از همین کیفیت اینترنت بهره‌مند شوند.

خالی از لطف نیست اگر به این نکته نیز اشاره کنیم که افزایش سرعت، در هزینه آن تغییر ایجاد نخواهد کرد و هزینه استفاده از اینترنت رایتل در سه حالت GPRS، ۳G  و LTE یکسان می‌باشد.

گفتنی است که در ابتدای امر مسافران کشور آذربایجان می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند. تعداد اپراتورهای طرف قرار داد رومینگ LTE در آینده نزدیک به بیست اپراتور افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال