تصاویر جدید لومیا 950 مایکروسافت، نشان از وجود فلاش LED سه‌گانه در این گوشی دارند

تاکنون اخبار و شایعات متعددی پیرامون دو پرچم‌دار جدید مایکروسافت، لومیا 950 و برادر بزرگ‌ترش لومیا 950 XL منتشر شده که در آن‌ها مشخصات و تصاویر مختلفی از این دو ویندوزفون فاش گشته است. حالا تصاویر جدید دیگری از این دو گوشی‌هوشمند به صورت آنلاین لو رفته است. مهم‌ترین مسئله‌ای که در این تصاویر به […]

تاکنون اخبار و شایعات متعددی پیرامون دو پرچم‌دار جدید مایکروسافت، لومیا 950 و برادر بزرگ‌ترش لومیا 950 XL منتشر شده که در آن‌ها مشخصات و تصاویر مختلفی از این دو ویندوزفون فاش گشته است. حالا تصاویر جدید دیگری از این دو گوشی‌هوشمند به صورت آنلاین لو رفته است.

lumia 950 xl

مهم‌ترین مسئله‌ای که در این تصاویر به چشم می‌خورد، وجود فلاش LED سه‌گانه در کنار دوربین 20 مگاپیکسلی لومیا 950 است. پیش از این در شایعات قبلی، وجود فلاش LED سه‌گانه تنها در دوربین لومیا 950XL عنوان شده بود.

lumia 950 front

از سوی دیگر، این تصاویر وجود دیود مادون‌قرمز اسکنر عنبیه چشم، در این دستگاه‌ها را بهتر نشان داده که برای آن دسته از افرادی که از وجود این قابلیت اطلاعی نداشته‌اند باید بگوییم که کاربران از طریق این اسکنر، تنها با نگاه کردن به آن، قادر خواهند بود قفل گوشی را باز کنند. علاوه بر این، تصاویر تأیید می‌کنند که هر دو ویندوزفون رده‌بالای مایکروسافت از دو سیم‌کارت به صورت همزمان پشتیبانی خواهند کرد.

انتظار می‌رود اهالی ردموند از این دو پرچم‌دار جدید خود، لومیا 950 و لومیا 950XL در رویداد بزرگ 14 مهرماه شرکت، به صورت رسمی رونمایی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال