ببینید: این لامپ ال‌ای‌دی برای ایجاد روشنایی، تنها به یک شمع کوچک نیاز دارد

یکی از دلایلی که این روز‌ها در اکثر خانه‌ها لامپ‌های ال‌ای‌دی جای لامپ‌های قدیمی را گرفته‌اند این است که این لامپ‌ها مصرف برق بسیار کمتری را دارند. شاید قیمت آن‌ها گران‌تر از لامپ‌های قدیمی باشد ادما در درازمدت می‌توانیم شاهد این باشیم که در هزینه‌ها صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. به‌هر‌حال همانند دیگر سیستم‌های برقی اینگونه […]

یکی از دلایلی که این روز‌ها در اکثر خانه‌ها لامپ‌های ال‌ای‌دی جای لامپ‌های قدیمی را گرفته‌اند این است که این لامپ‌ها مصرف برق بسیار کمتری را دارند. شاید قیمت آن‌ها گران‌تر از لامپ‌های قدیمی باشد ادما در درازمدت می‌توانیم شاهد این باشیم که در هزینه‌ها صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. به‌هر‌حال همانند دیگر سیستم‌های برقی اینگونه لامپ‌ها نیز برای کار کردن به برق نیاز دارند، پس با قطع شدن برق و در مواقع ضروری تکلیف چه خواهد بود؟ در اینجا لامپ جیدد Lumir C می‌تواند به کمک شما بیاید.

ببینید: این لامپ ال‌ای‌دی برای ایجاد روشنایی، تنها به یک شمع کوچک نیاز دارد

لامپ Lumir C برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند بدون مصرف برق آن را روشن کنند و یا در مواقعی که برق قطع شده می‌توانند همچنان خانه‌ی خود را روشن نگه دارند. لامپ Lumir C لامپی‌ است که برای روشن نگه داشتن آن نیازی به برق نخواهیم داشت. این لامپ برای روشنایی تنها به یک شمع کوچک نیاز دارد؛ دقیقا همان‌طوری که اجداد ما برای روشن نگه داشتن خانه‌ی خود از شمع استفاده می‌کردند.

ببینید: این لامپ ال‌ای‌دی برای ایجاد روشنایی، تنها به یک شمع کوچک نیاز دارد

براساس توضیحات شرکت Kickstarter، گرمایی که توسط این شمع ایجاد می‌شود باعث می‌شود تا این لامپ روشن شود؛ درواقع گرمای شمع همانند الکتریسیته برای لامپ کار می‌کند. برای روشن کردن این لامپ کافی است تا شمع زیر آن را روشن کنید تا ال‌ای‌دی لامپ به راحتی روشن شود. خاموش کردن آن نیز ساده‌تر از روشن کردنش است چراکه تنها با فوت کردن به سمت لامپ و خاموش شدن شمع می‌توانید لامپ را نیز خاموش کنید. طراحی این لامپ بسیار زیبا بوده و برای کسانی که علاوه‌بر کارآیی به دنبال زیبایی منزل خود نیز هستند می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این لامپ فعلا در وب‌سایت شرکت Kickstarter به فروش می‌رسد و هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه‌ی کلی آن منتشر نشده است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/ctgLE[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال