مرسدس‌بنز رسما نسل جدید خودروی GLC 43 کوپه را معرفی کرد

در آستانه شروع نمایشگاه خودرو پاریس 2016 هستیم و حالا شرکت مرسدس‌بنز، محصول جدید به خانواده‌ی خودروهای سری Mercedes-AMG که موتورهای قدرتمندتری نسبت به دیگر مدل‌های مرسدس‌بنز دارند را اضافه کرده است. همانند خودروی قدرتمند C43 AMG Sedan که پیشتر این شرکت آلمانی معرفی کرده بود، خودروی GLC 43 Coupe GLC 43 Coupe نیز به موتوری V6 […]

در آستانه شروع نمایشگاه خودرو پاریس 2016 هستیم و حالا شرکت مرسدس‌بنز، محصول جدید به خانواده‌ی خودروهای سری Mercedes-AMG که موتورهای قدرتمندتری نسبت به دیگر مدل‌های مرسدس‌بنز دارند را اضافه کرده است.

همانند خودروی قدرتمند C43 AMG Sedan که پیشتر این شرکت آلمانی معرفی کرده بود، خودروی GLC 43 Coupe GLC 43 Coupe نیز به موتوری V6 با حجم موتور 3.0 لیتر و قدرت 362 اسب بخار مجهز شده و می‌تواند قدرت بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار دهد. نیرویی که توسط موتور تولید می‌شود نیز با وجود سیستم مشهور چهار چرخ متحرک 4Matic مرسدس‌بنز، به تمامی چرخ‌های خودرو انتقال پیدا می‌کند. اینطور که اعلام شده، حداکثر سرعت این خودرو با وجود این موتور قدرتمند بر روی 155 مایل بر ساعت به صورت الکترونیکی قفل شده است. همچنین شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو نیز 4.9 ثانیه اعلام شده که می‌تواند بسیار مناسب باشد.

Mercedes-AMG-GLC-43-Coupe-21-696x464

مرسدس‌بنز برای انتخاب بهترین حالت برای حرکت خودرو در مسیرهای مختلف، سعی کرده تا 5 حالت مختلف را برای GLC 43 Coupe در نظر بگیرد که شما حالت‌هایی همچون اقتصادی، راحت، اسپرت و اسپرت پلاس و شخصی می‌شوند. در چهار حالت اول تمامی تنظیمات مربوط به جعبه دنده، موتور، سیستم تعلیق و سیستم هدایت خودرو به صورت خودکار تعیین شده‌اند، اما در حالت شخصی یا Individual، امکان تنظیم کردن هر بخش به صورت جداگانه برای کاربران وجود خواهد داشت.

سازندگان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا با معرفی این خودرو، چهره جذاب و متفاوتی به نسل جدید GLC 43 Coupe بخشند، به همین جهت شاید بتوانید در بخش‌های مختلفی از این خودرو، تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی از این اتومبیل را مشاهده نمایید. یکی از مواردی که شاید در GLC 43 Coupe جدید باشد، وجود چرخ‌های 19 اینچی آلومینیومی می‌باشد که حتی امکان سفارش دادن نسخه 21 اینچی از آنها نیز وجود دارد که می‌تواند به اسپرت بودن خودرو کمک بیشتری نماید.

Mercedes-AMG-GLC-43-Coupe-15

در بخش داخلی نیز می‌توان مواد همیشگی سازندگان در خودروهای سری Mercedes-AMG به کار می‌گیرند را مشاهده کرد. از جمله این موارد، چرم مشکی‌رنگ با طرح‌های قرمز است که جلوه‌ی خاصی را به کابین این خودرو بخشیده است. نمایشگر 7 اینچی و لمسی که در کنسول وسطی خودرو قرار دارد نیز می‌تواند اطلاعات بسیار خوبی از خودرو را در اختیار کاربران قرار داده و بسیاری از تنظیمات مربوط به خودرو، از طریق آن اعمال گردد.

به هر صورت این تمامی اطلاعاتیست که در حال حاضر از خودروی GLC 43 Coupe 2017 در اختیار ما قرار گرفته و شکی نیست که در نمایشگاه خودرو پاریس 2016، مدیران اطلاعات زیادی را از این محصول جدید در اختیارمان قرار خواهند داد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از اتومبیل GLC 43 Coupe را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال