اولین تصاویر و جزئیات فنی از خودروی جدید و مفهومی ویژن مرسدس-میباخ 6 منتشر شد

شاید نام مراسم Monterey Car Week (هفته خودرو مونتری) را شنیده باشید، مراسمی بزرگ که در طی 7 روز برگزار شده و در آن خودروهای قدیمی، جدید و حتی خودروهایی که سازندگان قصد معرفی آنها را در آینده دارند، در ساحل آفتابی کالیفرنیا پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. بسیاری از سازندگان بزرگ در این نمایشگاه حضور […]

شاید نام مراسم Monterey Car Week (هفته خودرو مونتری) را شنیده باشید، مراسمی بزرگ که در طی 7 روز برگزار شده و در آن خودروهای قدیمی، جدید و حتی خودروهایی که سازندگان قصد معرفی آنها را در آینده دارند، در ساحل آفتابی کالیفرنیا پیش روی کاربران قرار می‌گیرد.

بسیاری از سازندگان بزرگ در این نمایشگاه حضور داشته‌ و خودروهای معرفی کرده‌اند که در این میان شرکت مرسدس‌بنز با رونمایی از خودروی مفهومی و جدید “میباخ 6″، توانست عنوان بهترین نمایش مراسم را از آن خود کند. این خودروی مفوهمی که تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده بود، با اندازه‌ی بزرگ 19 فوتی و با نام ویژن مرسدس-میباخ 6 معرفی شد.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، در میباخ 6 هر انتظاری که از محصولات این دسته را دارید، می‌توانید بیابید. در واقع این خودرو قدرتمند همانند یک سفینه فضایی شخصی، امکانات بسیار زیادی را پیش روی کاربران قرار داده و کیفیت بسیار ساخت آن نیز باعث شده تا مورد این خودرو مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار بگیرد.

اولین تصاویر و جزئیات فنی از خودروی جدید و مفهومی ویژن مرسدس-میباخ 6 منتشر شد2

در مورد مشخصات فنی این خودرو نیز باید در ابتدا باید به موتور V12 با توربین دوقولو این خودرو اشاره داشته باشیم که می‌تواند نیروی بسیار زیاد 738 اسب بخار را تولید کند. همانطور که احتمالا انتظار آن را دارید نیز میباخ 6 خودرویی الکتریکی است و می‌تواند آینده خودروهای الکتریکی لوکس را دگرگون سازد. اینطور که مرسدس‌بنز اعلام کرده، این خودرو قدرتمند می‌تواند در عرض 4 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین کاربران با یک بار شارژ کردن خودرو می‌توانند مسافتی بیش از 200 (بیش از 321 کیلومتر) مایل را طی کنند.

بدون شک فریبنده‌ترین بخش این خودرو، کابین آن می‌باشد که با طراحی خاصی که دارد، می‌تواند محیطی 360 درجه را برای 2 سرنشین به همراه داشته باشد در نگاه اول شاید تصور نکنید که بتوانید به صورت 360 درجه در این خودرو به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشید اما شاید مهندسین بخواهند بسیاری از امکانات خودرو را در دیگر بخش‌های قرار داده و نیاز باشد که شما بخواهید دیگر بخش‌های خودرو را نیز مشاهده نمایید.

 اولین تصاویر و جزئیات فنی از خودروی جدید و مفهومی ویژن مرسدس-میباخ 6 منتشر شد4

زیربرند میباخ از سال 2014 و با نام مرسدس‌-میباخ، با معرفی خودروی مرسدس‌-میباخ S600 که خودرویی 18 فوتی بود، به دنیای خودروهای لوکس بازگشت. حال این شرکت قصد دارد تا خودروی لوکس و قدرتمند میباخ 6 را از سال آینده، وارد بازار نماید. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این خودرو را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال