آغاز عرضه‌ی بروزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای دارندگان اروپایی LG G4

پس از عرضه‌ی اندروید 6.0 مارشمالو برای گوشی‌هوشمند LG G4 در کشور لهستان و کره‌ جنوبی به صورت آزمایشی، حالا دارندگان این گوشی در کشورهای اروپایی اعلام کرده‌اند که شاهد عرضه‌ی این بروزرسانی بوده و در حال دریافت آن هستند. این بروزرسانی که 1.55 گیگابایت حجم دارد، در کنار عرضه به صورت OTA، از طریق نرم‌افزار […]

پس از عرضه‌ی اندروید 6.0 مارشمالو برای گوشی‌هوشمند LG G4 در کشور لهستان و کره‌ جنوبی به صورت آزمایشی، حالا دارندگان این گوشی در کشورهای اروپایی اعلام کرده‌اند که شاهد عرضه‌ی این بروزرسانی بوده و در حال دریافت آن هستند.

gsmarena_002

این بروزرسانی که 1.55 گیگابایت حجم دارد، در کنار عرضه به صورت OTA، از طریق نرم‌افزار اختصاصی شرکت‌ ال‌جی با نام LG Bridge نیز قابل دریافت خواهد بود. البته این موضوع در مورد تمامی کاربران اروپایی صدق نمی‌کند و کاربران، بیشتر این بروزرسانی را در کشور آلمان مشاهده کرده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد اولویت عرضه با کسانی است که از گوشی‌هوشمند LG G4 با شماره‌ی مدل H815 استفاده می‌نمایند.

gsmarena_003

اما در مورد اینکه بروزرسانی اندروید 6.0 چه تغییراتی را به همراه خواهد داشت، ما اطلاعات خوب و کاملی داریم. یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌توان در اندروید 6.0 مشاهده کرد، اضافه شدن اپلیکیشن Dozen که مصرف باتری را تا حد زیادی بهینه می‌کند، می‌باشد. ال‌جی نیز سعی کرده با عرضه‌ی این بروزرسانی، برخی از ویژگی‌های خوب رابط کاربری خود همچون Knock Code را با امکانات بیشتری عرضه نماید و در کنار آن نیز اپلیکیشن +QMemo خود را با ویژگی‌های جدید و نام +Capture عرضه کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال