عرضه‌ی عنوان بزرگ Mass Effect: Andromeda تا سال 2017 به تعویق افتاد

همانطور که در جریان هستید چند سالی از عرضه‌ی آخرین شماره از بازی Mass Effect می‌گذارد و حالا که همگان منتظر عرضه شدن شماره‌ی جدید این بازی با نام Mass Effect: Andromeda هستند، یکی از مدیران ارشد مالی شرکت EA، آقای Black Morgan در کنرانس تکنولوژی، مخابرات و رسانه مورگان استنلی که به تازگی برگزار شده، […]

همانطور که در جریان هستید چند سالی از عرضه‌ی آخرین شماره از بازی Mass Effect می‌گذارد و حالا که همگان منتظر عرضه شدن شماره‌ی جدید این بازی با نام Mass Effect: Andromeda هستند، یکی از مدیران ارشد مالی شرکت EA، آقای Black Morgan در کنرانس تکنولوژی، مخابرات و رسانه مورگان استنلی که به تازگی برگزار شده، زمان عرضه‌ی این بازی را سه ماهه‌ی اول سال 2017 اعلام نمود و امید بسیاری از گیمرها برای داشتن این بازی در تعطیلات کریسمس را نا امید کرد.

البته باید اشاره داشته باشیم که آقای Morgan در مورد تاخیر این بازی، مواردی همچون بهینه‌سازی و انتقال بهترین تجربه را اعلام نکرده، بلکه همزمان شدن این بازی با دیگر عناوین بزرگی که این شرکت قصد عرضه‌ی آنها را دارد، دلیل این تاخیر بوده است. در سه ماهه‌ی سوم سال جاری قرار است نسخه‌ی جدید از بازی Battlefield وارد بازار گردد و پس از آن نیز عنوان بزرگ Titanfall 2 که توسط شرکت Respawn تولید شده، مهمان خانه‌ها خواهد بود. هر دو این بازی‌ها در سبک شوتر اول شخص بوده و اوایل سال 2017 نیز قرار است بازی Mirror’s Edge عرضه گردد. به همین جهت مدیران EA تصمیم گرفته‌اند تا این عنوان را پس از عرضه شدن Mirror’s Edge در اختیار گیمرها قرار دهند تا علاوه بر حفظ توازن و تعادل در سبک بازی‌ها، عناوین بزرگ این شرکت یکی پس از دیگری در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

البته شاید با شنیدن اخبار مربوط به عرضه شدن این بازی‌ها چندان شگفت‌زده نشده و یا خوشحال نباشید چرا که قرار است عنوان Mass Effect: Andromeda کمی دیرتر از موعدی که پیشتر اعلام شده بود، وارد بازار گردد. با این‌حال باید این نکته را نیز در نظر گرفت که عناوین بسیار بزرگی در راه هستند که می‌توانند جای خالی این بازی را پر کنند. در واقع EA برای یک سال آینده شما برنامه دارد و می‌خواهد این بازی‌ها و عناوین بزرگ را در فواصل زمانی مناسب وارد بازار نماید.

سازندگان قصد دارند بازی Mass Effect: Andromeda را برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین برای کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال